Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Szpera w terenówkach??? Jak działa???

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2003-11-23 23:08:40

Czy ktoś wie jak działają takie dołączane blokady mostów?? Tylko nie chodzi mi o nowoczesne elektroniczne tylko takie toporne jak w Gazie czy Uazie.

P.S. I nie piszcie mi że to forum o fiatach a nie terenówkach bo cały czas się zastanawiam jak zrobić szperę w malcu a nie bardzo chcę skręcać cały mechanizm mocniej.

-----------------
OPONYdoSPORTU.pl
2014-06-17 11:38
  
 
 2003-11-24 08:31:57

zobacz na www.off-road.pl opisywali to w nrze 10 (42)/2003, moze to bedzie pomocne...

-----------------
kto hamuje ten przegrywa...
2014-11-20 09:51
  
 
 2003-11-24 16:52:39

to najlepiej zastosuj silnik z motocykla i most z audi quattro - nie smiej sie wcale nie zartuje tam jest blokada cisnieniowa zobacz u mnie na stronie taki pojazd na bazie Honkera on jest na mostach z audi quattro i ma 100% blokady z przodu i z tylu a ponadto jeszcze miedzyosiowa , most jest super tylko na asfaltach trzeba uwazac z ta blokada, ale to juz w sumie gruntowna przebudowa i nowy swap

-----------------
2013-10-22 20:35
  
 
 2003-11-24 19:44:21

Nie no Kaza jakbym miał taki harcore budować to bym chyba też jednak centralnie silnik wpakował. A co do silnika motocykla to też już myślałem, ale proble w tym że te silniki są wysokoobrotowe i strasznie mało elastyczne. Do wyścigów by były fajne ale na KJS to już lipa. Wygląda to tak że moc osiągają ok 11000obr./min a moment przy 9500obr/min. Więc trochę ciężko by się tym robiło nawroty

-----------------
OPONYdoSPORTU.pl
2014-06-17 11:38
  
 
 2003-11-24 20:53:50

Cytat:
2003-11-24 19:44:21, Strongi pisze:
... A co do silnika motocykla to też już myślałem, ale proble w tym że te silniki są wysokoobrotowe i strasznie mało elastyczne.... Wygląda to tak że moc osiągają ok 11000obr./min a moment przy 9500obr/min...



z silnikami od motocykla to nie jest dokladnie tak jak piszesz, zalezy z jakiego motocykla i jaka pojemnosc. typowo sporto rzeczywiscie przystosowane sa do jazdy w wysokim zakresie obrotow jednak motocykle sportowo turystyczne maja juz bardziej eleastyczne silniki

nie wiem jak by taki silnik sprawowal sie w maluszku, ale zawsze mozesz zapakowac silnik z Hondy Goldwing + to ladnie jakos zblokowac i sprawa zalatwiona

-----------------
2010-08-20 09:16
  
 
 2003-11-24 22:33:31

Ale tu jest właśnie problem. Bo ja chcę malca do KJSów a Honda Goldwing ma 1500ccm!! Większość turystyków ma silniki powyżej 1000ccm a ja potrzebuję do 900ccm. A jeśli wezmę od jakiegoś choperka to będzie miał taką samą moc co mój od 127 a to się mija z celem.

P.S. Czy ktoś wie czy te silniki są na stałe zintegrowane ze skrzynią czy da się je rozdzielić???

-----------------
OPONYdoSPORTU.pl
2014-06-17 11:38
  
 
 2003-11-25 22:08:00

VF750C (VF700C'85)

Silnik: czterosuwowy, chłodzony cieczą, czterocylindrowy w układzie V-90stopni, rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder, pojemność 748ccm /699ccm/,
śred.xskok 70,0x48,6mm /70,0x45,4mm/,
stopień sprężania 10,5:1,
moc 82KM/9500rpm,
moment obrotowy 66Nm/7500rpm,
zasilanie 4 gaźniki Keihin 32mm, smarowanie z mokrą miską olejową, rozruch elektryczny, zapłon CDI, akumulator 12V 14Ah, alternator 0,3kW/5000rpm,
Przeniesienie napędu: przełożenie pierwotne kołami zębatymi, przełożenie końcowe wał Kardana, sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, skrzynia biegów sześciostopniowa,

nie wiem czemu uwazacie ze takie silniki sa za slabe do kjs
i nawrotow
zgoda ona ma moc max przy 9500 ale to jest 82km
czyli przy 4000 bedzie miec ok 40 km -ile maluchow chcialo by miec tyle???

PS>ja lubie jezdzis na wysokich obrotach i wydaje mi sie ze powinien sobie poradzic.widzialem raz jak bolid F1 zawracal w miejscu na torze - i jeszcze nie widzialem zeby WRC potrafil to tak szybko zrobic a bolidy wkrecaja sie na 18000 obr. i tez maja parametry wysoko postawione.ALE TO TYLKO TEORIA.


-----------------
G.E.G
www.gazujemy.pl Montaż instalacji gazowych LPG, LANDI RENZO, STAG, WULKANIZACJA www.geg.vel.pl
www.renowacja-nadwozia.prv.pl stronka w budowie ale zapraszam:)
2016-10-23 19:59
  
 
 2003-11-25 22:46:58

Ale po to aby przyspieszyć potrzebny Ci jest moment obrotowy. Moc jest po to aby samochód szybko jechał. Więc moment obrotowy od 7500 obr/min nie jest rewelacyjny do rajdów. Kit cary się kręcą bardzo wysoko ale mają maks moment od ok 4000 a to nie 7500. Poza tym w rajdach nie ma takich kręciołków jak w KJS. Ja uważam że ciężko by było jeździć czymś takim. Bo jeśli chciałbyś mieć cały czas moc pod nogą to musiałbyś utrzymywać silnik w przedziale 7500-9000 obr/min.

A 40KM przy 4000 mnie nie urządza bo ja mam 47 przy 6000 więc taka rzeźba dla tych 40km mi się nie opłaci

-----------------
OPONYdoSPORTU.pl
2014-06-17 11:38
  
 
 2003-11-25 22:50:11

Ale po to aby przyspieszyć potrzebny Ci jest moment obrotowy. Moc jest po to aby samochód szybko jechał. Więc moment obrotowy od 7500 obr/min nie jest rewelacyjny do rajdów. Kit cary się kręcą bardzo wysoko ale mają maks moment od ok 4000 a to nie 7500. Poza tym w rajdach nie ma takich kręciołków jak w KJS. Ja uważam że ciężko by było jeździć czymś takim. Bo jeśli chciałbyś mieć cały czas moc pod nogą to musiałbyś utrzymywać silnik w przedziale 7500-9000 obr/min.

A 40KM przy 4000 mnie nie urządza bo ja mam 47 przy 6000 więc taka rzeźba dla tych 40km mi się nie opłaci

-----------------
OPONYdoSPORTU.pl
2014-06-17 11:38
  
 
 2003-11-26 23:50:54

Cytat:
2003-11-25 22:50:11, Strongi pisze:

A 40KM przy 4000 mnie nie urządza bo ja mam 47 przy 6000



ja bym nie byl taki pewny tego czyzby silniczek po remoncie?

-----------------
pozdrawiam
lunatyk
 
  
 
 2003-11-27 02:14:18

Cytat:
ja bym nie byl taki pewny tego czyzby silniczek po remoncie?



Mówię orientacyjnie. Ale fakt faktem że silniczek jest po remoncie i nie mogę mu zarzucić braku mocy

-----------------
OPONYdoSPORTU.pl
2014-06-17 11:38
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM