2003-11-25 22:08:00
VF750C (VF700C'85)
Silnik: czterosuwowy, chłodzony cieczą, czterocylindrowy w układzie V-90stopni, rozrząd DOHC, 4 zawory na cylinder, pojemność 748ccm /699ccm/,
śred.xskok 70,0x48,6mm /70,0x45,4mm/,
stopień sprężania 10,5:1,
moc 82KM/9500rpm,
moment obrotowy 66Nm/7500rpm,
zasilanie 4 gaźniki Keihin 32mm, smarowanie z mokrą miską olejową, rozruch elektryczny, zapłon CDI, akumulator 12V 14Ah, alternator 0,3kW/5000rpm,
Przeniesienie napędu: przełożenie pierwotne kołami zębatymi, przełożenie końcowe wał Kardana, sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej, skrzynia biegów sześciostopniowa,
nie wiem czemu uwazacie ze takie silniki sa za slabe do kjs
i nawrotow
zgoda ona ma moc max przy 9500 ale to jest 82km
czyli przy 4000 bedzie miec ok 40 km -ile maluchow chcialo by miec tyle???
PS>ja lubie jezdzis na wysokich obrotach i wydaje mi sie ze powinien sobie poradzic.widzialem raz jak bolid F1 zawracal w miejscu na torze - i jeszcze nie widzialem zeby WRC potrafil to tak szybko zrobic a bolidy wkrecaja sie na 18000 obr. i tez maja parametry wysoko postawione.ALE TO TYLKO TEORIA.
-----------------
G.E.G
www.gazujemy.pl Montaż instalacji gazowych LPG, LANDI RENZO, STAG, WULKANIZACJA
www.geg.vel.pl
www.renowacja-nadwozia.prv.pl stronka w budowie ale zapraszam:)