2003-12-04 21:06:47
Hello!
Nie wiem czy to ja czasem nie jestem NOWYM posiadaczem tych gaznikow z wiercona sruba regulacyjna w dellorto od schwepesa!
Niestety
ten co to wiercil, zjechal gwint - Totalnie spartolil robote!
musialem rozwiercac na wiekszy, i szukac SUPER drobnozwojowego gwintownika.
I znalazlem! Reszte dokonal tokarz - dorabiajac nowa srubke o wiekszej srednicy!
Ja polecam cos w stylu pneumatycznego srubokreta, albo takiego co jak sie go mlotkiem stuka od gory, to sie kreci - tak sprobowac to zrobic.
Mozna jeszcze nawiercic srubke, i kupic DOBRY(na prawde dobry-za razem drogi niestety) wykretak(lewy gwint) i tak sprobwac to wykrecic!
Polecam oddac to fachowcom, bo jak sie zbyt duza dziure wywierci pod wykretak, to mozna gaznik peknac podczas wykrecania.
Poza tym, sa gdzies zaklady regeneracji gaznikow, ktore rozbijaja ultradzwiekeim kamien z gazniorow, to powinno pomoc.
Nie wiem jak jest w DRLA, ale w DHLA dellorto, to trzeba miec zgrane jeszcze dysze, gardziele i rozpylacze!
Jak dysze dorobi dobry tokaz,(no prawie kazdy-biorac pod uwage setne czesci milimetra) tak gardzieli i rozpylaczy nie ma nawet mowy.(a jak jest to niech mi powie kto?)
Jesli chcesz zalozyc dwa na raz gazniory, to musisz miec pewnosc 100% ze w obu gaznikach masz te same podzespoly(dysze gardziele , rozpylacze) oraz ze pasuja one do Twojego silnika.
Z doswiadczenia wiem ze 2 Dellorto 40" wymagaja zgrzebanego silnika, i szybszego walka- przynajmniej do lady!!!
Ja wlasnie co wstawilem na dobre 2 Dellorto 40"
wczesniejsze proby mozna poogladac tu:
Lada 2107 Tuning - Dellorto 40 DHLA - Krzysztof-Fleszer !
Pozdrawiam i zycze powodzenia-
p.s aaa nop i kolektory dolotowe to podstawa!