Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Czyto prawda że przy odchudzaniu koła zamachowego moc maleje - Strona 2

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2003-12-22 22:18:24

Cytat:
2003-12-22 22:14:54, Putin pisze:
to wywazac je czy nie? mnie sie wydaje ze w fabryce to nie wywazali jakos specjalnie dokladnie(jesli wywazali)
jak kolo moze przeciąć karoserie? przecina kolnierz skrzyni biegow i karoserie? cos mi sie to bajkowe wydaje.
jak to ma kosztowac 100 z wywazeniem i stoczeniem to ja podziękował.



ja myśle jednak że warto ponieważ wcześniej nie miałem stycznoście z tyloma ludzmi zajmującymi sie pf126p i nie wnikałem w to jakos bardziej
osobiście jakbym robił same koło to dałbym do profesjonalnego zakładu w którym zostało by ono wyważone
a jeśli robiłbym cały silnik to wyważył bym dynamicznie z wałem sprzegłem

-----------------
olszarallygarage
2017-02-23 14:54
  
 
 2003-12-22 22:24:47

Cytat:
2003-12-22 22:14:54, Putin pisze:
to wywazac je czy nie? mnie sie wydaje ze w fabryce to nie wywazali jakos specjalnie dokladnie(jesli wywazali)
jak kolo moze przeciąć karoserie? przecina kolnierz skrzyni biegow i karoserie? cos mi sie to bajkowe wydaje.
jak to ma kosztowac 100 z wywazeniem i stoczeniem to ja podziękował.



Musieli wyważać te kołą seryjnie!!!
Aż jutro pójde i zobacze


Putin jak chcesz to zrób sobie doświadczenie , koło które kręci się z prędkoscią 7 tys. obrotów na minute w ciągu sekundy robi 116 obrotów .Masz jeszcze jakieś wątpliwości?Jak to by wyjebało tzn. urwało by sie to miałbyś silnik wymontowany gratis

Jeżeli nie będziesz wykorzystywał swojego malucha w sporcie to możesz prawdopodobnie wyważyć samo koło zamachowe.
2014-06-12 22:36
  
 
 2003-12-22 22:35:32

za jakis czas jak naplynie mi troche gotówki to wezme kolko do jakiegos zakladu i zapytam o ceny i sens wywazania. ale co jeszcze bede musial zmienic na nowe przy tej okazji? czy jakis element wchodzący w sklad sprzegla wymienic przy okazji?

-----------------
2010-07-05 22:13
  
 
 2003-12-22 22:47:58

Cytat:
2003-12-22 22:35:32, Putin pisze:
za jakis czas jak naplynie mi troche gotówki to wezme kolko do jakiegos zakladu i zapytam o ceny i sens wywazania. ale co jeszcze bede musial zmienic na nowe przy tej okazji? czy jakis element wchodzący w sklad sprzegla wymienic przy okazji?



Nie lepiej kupić na Hodze jakieś koło ztoczone i wywarzone od razu za około 60 zł?
2014-06-12 22:36
  
 
 2003-12-23 00:04:58

a skąd mam pewnośc ze wywazone? po za tym za 60 kupie samo kolo a z tego co wiem to sie wywaza z dociskiem sprzęgła, wiec to lipa chyba jest

-----------------
2010-07-05 22:13
  
 
 2003-12-23 00:12:01

Bo będziesz widział czy są ślady(dołki) na kole po wyważeniu.Możesz wyważyć samo koło zamachowe, jak wyważysz z dociskiem to lepiej a jak wyważysz z wałem korbowym to jeszcze lepiej.Możesz poszukać koła wyważonego z dociskiem, bo jak będziesz chciał sam to zrobić to jeszcze drożej Cie to wyjdzie, jakbyś na to nie patrzył.
2014-06-12 22:36
  
 
 2003-12-23 01:47:15

a czy to prawda, że w kolach od eleganta to można toczyć pod sam wieniec i jeszcze dziury wiercic (gdzies na necie czytalem). A jak tak to czy sie różni kolo elegantowe od waskiego/szerokiego (wienca). Dzieki, pozdro.

-----------------
- fotografia reklamowa
2016-05-17 18:16
  
 
 2003-12-23 10:07:34

z tego co ja wiem to koło od ELeganta to takie samo jak od FL (wąski wieniec,waga 6.5 kg) ale nie jestem pewien w 100 %...
2010-01-12 16:43
  
 
 2003-12-23 13:26:38

a co do wywazenia to kupel własnie dzwonił do kałuzy i wywazenie koła zamoachowego to 30 pln + koszt wysyłki. i nic podobno wie nie wysyła wiecej. dla mni etroszke dziwne ale docisk i tarcza sa raczej dokładnie zrobioone bo tam o biciu nie mam mowy. ale bez wału i korb????

panowie teraz szczerze robił to ktos w profesjonalnym zakładzie typu godula czy kałuza itd?????jak tak to sie przyznac co i jak z wałem czy bez z dociskiem czy bez???jak to jest??bo jesli samo koło styka a mysle ze kałuza popeliny nie robi to koszta jet rzaden nie mam racji?????


pozdro
2018-05-13 07:18
  
 
 2003-12-23 13:48:35

W Gtx-A mam wyważone koło+docisk+wał korbowy+korby podplanowanwe i wyważone razem.

Seryjne koła zamachowe były wyważane

[ wiadomość edytowana przez: art126 dnia 2003-12-23 13:49:16 ]
2014-06-12 22:36
  
 
 2003-12-23 14:40:07

ja dalem u nas w Plocku do stoczenia, chyba najlepszy zaklad u nas jaki jest, kumpel i jego ojciec to maja i razem robia glowice, kola, kazdy kto w Plocku jakos mocniej dlubie auto zna nazwisko Piatkowski

ja zaplacilem 30zl za stoczenie kola i jest ono wywazone statycznie z dokladnoscia do 2mg co przy maluchu powinno chyba starczyc, z tego co sie orientowalem to za wywazanie w Plocku kola od mazdy razem z walem, korbami, dociskiem i sprzeglem krzykneli okolo 1000zl

wydaje mi sie ze jak kolo jest dobrze stoczone i dosyc dobrze wywazone statycznie to w malcu starczy
2009-05-01 04:35
  
 
 2003-12-23 14:44:25

art126 a ile cie to kosztowało????
2018-05-13 07:18
  
 
 2003-12-23 14:57:12

To była kompletna modyfikacja silnika także nie wiem ile musiałbym zapłacić za samo wyważenie.
2014-06-12 22:36
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM