Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wydech do 125p !!!! - Strona 2

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi << Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2004-02-01 01:12:24

Ja chyba tez sie zdecyduje na ten kolektor rurowy..skoro go tak wszyscy zachwalaja...tylko musze czekac na przyplyw kasy..to bede kombinowal..dziex za odpowiedzi...pozdrawiam Mariusz
2016-06-09 11:43
  
 
 2004-02-01 15:55:12

rozrusznika nie oplaca sie przerabiac, chyba ze ten masz jest w idealnum stanie to mozesz odkupic za grosze od kogos polonezowski rozrusznik z uszkodzonym uzwojeniem i przelozyc sama glowiczke,

ale jezeli stary jest juz wysluzony to najlepiej kupic uzywany rozrusznik, ja za swoj dalem 50zł



-----------------
2010-08-20 09:16
  
 
 2004-02-01 21:56:16

A ten kolektor pasuje bez problemu do silnika 125p ?? pomijam fakt rozrusznika...ale ciekaw jestem..czy trzeba cos przerabiac czy nie??? pozdrawiam Mariusz
2016-06-09 11:43
  
 
 2004-02-01 23:53:10

do glowicy pasuje idealnie, i jego zakonczenie nigdzie nei koliduje z podluznica (w koncu to od polda) zakladasz kolektor a jak dalej rozwiarzesz wydech to juz zalezy od ciebie,
mozesz wstawic 1 tlumik z poloneza caro i rure wtedy nic nie trzeba ciac ani spawac, a mozesz tez dorobic rure laczaca kolektor z przerobiona orginalna rura wydechowa,

tutaj zostaly opisane wszystkie warianty Kolektor rurowy w Fiacie 125p

-----------------
2010-08-20 09:16
  
 
 2004-02-02 03:21:39

A sa jakies minusy tego kolektora rurowego z poldka??bo jak narazie nie spotkalem sie z zadna negatywna opinia..wiec chyba do naprawde dobra rzecz..pozdrawiam Mariusz
2016-06-09 11:43
  
 
 2004-02-02 15:41:10

Hehe---widze ze nikt nie pisze zadnych minusow..czyli ich po prostu nie ma...same plusy pozdrawiam Mariusz
2016-06-09 11:43
  
 
 2004-02-05 00:13:26

Mi fjacior fajnie ( ale nie dokońca) chodził bez ostatniego tłumika. Przyspawana była tylko chromowana rura nierdzewka (przeciwko policyjnym psom bo sie tego czepiają jak wydech nie wystaje za auto).
Pozdrawiam Tomek
2007-09-22 13:04
  
 
 2004-02-05 15:27:36

Wiem wiem...pamietam..sam Ci ta nierdzewke zalatwialem fajnie wygladalo..jak jej o malo co nie zgubiles po drodze ale byla jazdeczka Twoim kancikiem...świec panie nad jego dusza !! pozdroowka Mariusz
2016-06-09 11:43
  
 
 2004-02-05 16:35:56

Co swiec panie nad jego duszą autko jeszcze hóla tylko ze już nie pod moim bucikiem szkoda troszke ale cóz tak bywa (opłaty!!)
Pozdro Tomek





[ wiadomość edytowana przez: koniu dnia 2004-02-05 19:11:56 ]
2007-09-22 13:04
  
 
 2009-10-02 08:49:15

Odkopuję truposza.
Zmieniam właśnie silnik na polonezowski.
Do tej pory miałem serie bez ostatniego tłumika i byłem zadowolony bo w środku było cicho a na zewnątrz nie Teraz jest kolektor z poldka gsi i zastanawiam się czy lepiej zostawić pierwszy tłumik z polda czy wspawać rurę? A może inne opcje będą lepsze? Czyli np pierwszy z poldka a potem końcowy zamiast środkowego lub końcowy fabryczny??
2019-07-10 20:44
  
 
 2009-10-02 09:14:17

ja miałem strumiennicę zamiast środkowego - ryczał jak cholera - sam wiesz jak - ale lepiej się odpycha na totalnie seryjnym układzie - ja bym kompinował coś tak jak ma zbity - 2 razy przelot

-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2009-10-02 09:14:57

a jak chcesz?? glosno,cicho czy fajnie ?? ja bym wywalil wszystko z wyjatkiem koncowego, jak widzielismy sie na kielcach to mialem wlasnie taki zestaw (tyle ze koncowy byl wupex) ten sam uklad mialem przy silniku 1.5 i fajnie chodzil, ewentualnie mozesz sie pokusic o wspawanie strumienicy luskowej zaraz za kolektorem

-----------------
"Gdyby Bóg popierał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach"
2021-05-16 19:24
  
 
 2009-10-02 09:19:38

michał napisz coś o tym wupex-ie bo czeka mnie mienianie końcowego i się zastanawiam nad tym czy nie lepiej samemu (tzn z pomocą Barta) uspawać z kwasówki czy coś innego

-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2009-10-02 09:30:35

na stronie klubowej był kiedys artykul co sprowadził wszystkich piewcow strumienic do parteru, a wy dalej sie tym podniecacie, przypomne ze auto ze strumienica zamiast katalizatora miało moc mniejsza niz z katalitykiem

-----------------
uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;)
2023-05-03 10:33
  
 
 2009-10-02 10:18:44

Generalnie to byłem zadowolony z tego co miałem. Bo w środku przy zamkniętych szybach było praktycznie jak w serii, a z zewnątrz dał się usłyszeć. Także pewnie wytnę ten przedni z polda i zostawię tylko środkowy oryginał ewentualnie zamienię go na końcowy przelot.
2019-07-10 20:44
  
 
 2009-10-02 10:20:41

wupex jak wupex koncowy dedykowany do DF, widzialem z dwoma rodzajami koncówek (mniejsza i wieksza) ja mialem ta wieksza, do tego strumienica zamiast srodkowego a jak mruczal to slyszeliscie,wiem tez ze byl/jest wupex srodkowy do DF

Pomarancz wiem ze byl artykuł, a czy Ty przypadkiem cos ostatnio nie kombinowales z taka strumienica u siebie ?? przynajmniej tak zrozumialem z tego co mi poochaty mowil.Teraz mam strumienice przeniesiona zaraz za dwururka a potem tylko rura do konca,nie odczuwam jakis pogorszen osiagów a wrecz przeciwnie, ale wina moze byc w tym ze wczesniej wydech mialem mniejszej srednicy i tak pogiety i splaszczony miejscami ze dramat....

P.S.
w artukule byla mowa o strumienicy zamiast kata, ale kant nigdy nie mial katalizatora wiec strumienica nie pogorsze osiagów raczej


-----------------
"Gdyby Bóg popierał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach"

[ wiadomość edytowana przez: bimber1 dnia 2009-10-02 10:22:11 ]
2021-05-16 19:24
  
 
 2009-10-02 10:26:18

struma powinna być zamontowana do 1m za kolektorem - z tego co pamiętam zamiast środkowego to nie ma jej co pchać bo jest porażka

-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2009-10-02 11:32:20

ja mam komore rozprezna, nie zadna strumienice, kiedys wszyscy jechalismy po strumach a teraz widze zapomniał woł


-----------------
uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;)
2023-05-03 10:33
  
 
 2009-10-02 11:37:04

Panowie, każda ingerancja w układ wydechowy wiąże się generalnie z pogorszeniem osiągów, chyba że ktoś liczy od nowa układ wydechowy. Weźcie pod uwagę, że w fabryce nawet takiej kupie jak fso jednak ktoś nad tym myslal i to liczył. Był to co prawda kompromis pomiędzy osiągami a głośnością, ale raczej wątpię, aby ktoś kombinując z jakimiś strumienicami przypadkowymi czy tłumikami trafił lepiej niż fabryka, musiałby mieć farta. Poza tym strumienice generalnie powinno się stosować z kolektorami rurowymi o jednakowych długościach rur, wtedy praca strumienicy może się odbywać prawidłowo. Większość tych odczuć jest subiektywna, przede wszystkim dlatego że robi się głośno. Kylo jeśli wkładasz seryjny silnik z poldka, to seryjne rury średnicy 43 mm są wystarczające aż nadto. Poza tym masz tłumik dopasowany do samochodu. Tylny tłumik w kancie/poldku jest rozprężny, możesz wywalić i będzie trochę głośniej, natomiast ja bym nie kombinował, bo wątpię żebyś zyskał bóg wie ile, a masz gotowe i proste rozwiązanie.

Bimber poramańcza ma komorę rozprężną, zrobioną z czegośtam, nie strumienicę jako taką.


-----------------
WWW.POOCHATY.COM

[ wiadomość edytowana przez: Poochaty dnia 2009-10-02 11:38:06 ]
2018-10-22 14:40
  
 
 2009-10-02 11:38:24

o już się sam wytłumaczył

-----------------
WWW.POOCHATY.COM
2018-10-22 14:40
  
 
  Poprzednia strona  Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM