Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Pytania zwiazane z fiatem 125p

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2004-10-11 18:47:00

Witam.. Od niedawna jestem posiadaczem fiata 125p, ktory ma mi sluzyc tylko i wylacznie do zabawy i do eksperymentow . w zwiazku z tym dokonalem w nim kilku przerobek. Chce jednak pojsc dalej i wymienic silnik na mocniejszy. Tylko tez nie wiem dokonca jaki ( myslalem o 2.0 z turbo od lanci ale dowiedzialem sie ze sie nei miesci, pozniej o 2.0 z kompresorem od argenty ale tego znowu niegdzie nie moge dostac). Poniewaz od niedawna bawie w przerobki fiata brak mi jeszcze wiedzy Dlatego prosilbym o kontakty od ludzi ktorzy maja pojecie na temat i troche wolnego czasu zeby mi pomoc.. nie dokonca jestem przekonany co do tego jakie czesci mi sa potrzebne i z jakich samochodow.. (bylbym oczywiscie zainteresowany zakupem takich czesci)

z gory dzieki za pomoc..
2004-11-03 22:45
  
 
 2004-10-11 20:13:14

hmmm... Kania ma dosc spora wiedze na ten temat Ale napewno znajdzie sie i kilka innych osob ktore ci pomoga
Ospisz dokładniej co masz wykonane w nim

-----------------
Ja mam reggae wydrapane w sercu jak tagi w tramwajach
Każda nowa pulsacja moje tętno podwaja
2021-01-21 21:44
  
 
 2004-10-11 20:23:26

a czy napewno chcesz pchać w niego za wszelką cene silniczek o takiej mocy?? może wystarczy 2.0 Dohc na podwójnych weberach dcoe albo idf i małe przeróbki , a co do silnika lanci 2.0T to gdzieś widziałem taki włożony do łady 2107 nie obyło się bez problemów ale wszedł to myślę że do kanta tez podejdzie tylko trzeba się sporo omęczyć , a może z coswortha też turbinka tyle że tego widziałem tylko w poldasie to w kfiacie może być z nim problem
2021-08-02 21:23
  
 
 2004-10-11 20:29:10

na dzien dzisiejszy: Kompletny tuning silnika ( polerka dolotow, odciazone kolo zamachowe, walek sportowy, planowana glowica) , kolektor sportowy od poloneza. filtr sportowy, wieksze dysze 220 na pierwszym i 230 na drugim. Elektryczna pompa paliwowa od alfy 33. Bak od malucha.

Instalacja N2O - samoroba z wtryskiem wmontowanym w kolekrot z oddzielna dodatkowa pompa paliwowa. w fazie testow i ustawiania

zawieszenie.. sklepane resory, mniejsze odboje. Przod sportowe sprezyny fiatowskie (nie wiem dokladnie ale podobno specjalnie skrecane)

karoseria - zaspawane tylne drzwi, wyprute flaki (nawiewu nie znajdziesz tam, wspawana klatka - samoroba.

pewnie cos jeszcze ale nie przypominam sobie w tym momencie
gdyz przejalem ten samochod po bracie z pol roku temu - stal nieuzywany 2 lata wiec ja sie za niego zabralem.. nikt nie wie dokonca co tam jest jeszcze zrobione

Narazie jestem zainteresowany wymiana mostu ale przymierzam sie tez do silnika. dowiedzialem sie ze najlepiej wstawic caly naped od mirafiorki.. most, wal - tylko bedzie problem z zawieszeniem.. niebardzo wiem jak to ma wygladac.
2004-11-03 22:45
  
 
 2004-10-11 20:31:52

no chcialem wydoic z niego ze 200 koni... ale za bardzo nie chce ladowac z drugiej strony kase... slyszalem ze o turbo nie ma mowy, bo sie nie miesci miedzy podluznicami.. dlatego chcialem silnik z kompresorem (jak ktos ma to chetnie kupie)
a dohc 2.0 to kazdy wsadza.. a ja chcialem cos wiecej
2004-11-03 22:45
  
 
 2004-10-11 20:42:11

Cytat:
2004-10-11 20:31:52, efel pisze:
no chcialem wydoic z niego ze 200 koni...
(...)
dohc 2.0 to kazdy wsadza.. a ja chcialem cos wiecej



No to nic tylko wkładać 3,2 V6 z fiata 130... pasuje idealnie...
Może i ciężko znaleźć.. ale nie niemożliwe... a odkąd otwarto nam granice to można sobie ściągnąć na zamówienie...

-----------------
Był fiat 125p, jest Vectra B
Pojemność ta sama, zaworów tyle samo a sporo mniej kucy od Fiata....

Odradzam interesy z forumowiczem Race_D - do tej pory nie uzyskałem kasy za towar.
2015-04-06 08:41
  
 
 2004-10-11 20:55:50

turbine mozesz sobie do dohc zamontowac nawet nad maska, bedzie lepsze chlodzenie trzeba troche pokombinowac, zapomniec o seryjnych kolektorach i wszystko wchodzi... skoro w znacznie mniejszej komorze fiata 124 sport turbiny jak od tira ludzie pakuja to czemu nie do 125?? jedyne ograniczenie=kasaaaaa


[ wiadomość edytowana przez: Bart128 dnia 2004-10-11 20:56:24 ]
2021-11-13 19:18
  
 
 2004-10-11 21:00:58

no wlasnie w tym jest sek.. kasa.. nie chce bezmyslnie ladowac kasy w ten samochod.. dlatego szukam rozwiazania optymalnego.. wiec dohc biore pod uwage.. ale jako ostatecznosc - tak na marginesie jaka wersje najlepiej? z wtryskiem? czy na gaznikach?

Podpowie mi ktos cos na temat tylnego mostu i zawieszenia??
2004-11-03 22:45
  
 
 2004-10-11 21:15:48

nie obraź się ale z tego co widziałem wielokrotnie jak jeździsz (nie uważam że źle , ale nie masz jeszcze doświadczenia które to zdobywa się z czasem i ilością przejechanych km) uważam że powinieneś stopniowo podnosić moc samochodu a nie skakać od razu na głęboką wodę

200 KM w samochodzie z napędem na tylną oś bez żadnych systemów wspomagających dla niedoświadczonego kierowcy jest wręcz niebezpieczne

a 125 z 2.0 to już niezły zapierdzielacz

-----------------
www.rajdy.prezes.com
2012-04-03 13:15
  
 
 2004-10-11 21:33:03

Cytat:
2004-10-11 20:29:10, efel pisze:
kolektor sportowy od poloneza



jak wyglada ten kolektor? masz jakies fotki? ma on jakies wieksze przekroje kanalow?

-----------------
2010-08-20 09:16
  
 
 2004-10-11 21:36:48

wiem jakie jest 2.0 bo wielokrotnie slyszalem jak to zapierdala.. nawet mialem przyjemnosc dostac baty od jednego ale powiem ci tak nie mam zamiaru tym jezdzic po ulicach tylko po torze.. wiec moze nic mi sie nie stanie.. 200 koni to odlegle plany... velorex (czy jakos tak - to co poszukuje) ma 150 - dopiero po dalszych przerobka ktore przyjda z czasem planuje ze 200 koni ( w przyszlosci - odleglej - myslalem o driftach).. a z drugiej strony wsadze dohc a co pozniej ?? znowu bede musial szukac czegos mocniejszego?? nie martw sie w tym samochodzie moge najwyzej przedachowac rury w klatce maja grubosc 40 mm mozessz na nim stara postawic
2004-11-03 22:45
  
 
 2004-10-11 21:40:18

VOLUMEX velorex to 3 kolowa jawa z karoseria z plandeki

-----------------
2010-08-20 09:16
  
 
 2004-10-11 21:46:58

wsadzilem fotke tego kolektora jako moje 4 zdjecie..

A co tym mostem?
2004-11-03 22:45
  
 
 2004-10-11 21:49:18

no tak słynne gsi
2021-08-02 21:23
  
 
 2004-10-11 21:53:49

Toż to zwykłe GSI z poldka do sportowego kolektora to mu bardzo daleko...

Silnik o którym mowiłem ma w serii 160KM (zależnie od specyfikacji miały i po 190) ale prawda jest taka że skoro planowałbyś tym autem np. drift to Najrozsądniejsze wyjście to 1,8 DOHC na dużych tłokach +2(4)gaźniki +obróbka wnętrza +kute tłoki itp.
Taki silniczek możesz kręcić swobodnie do 12tyś obr. co w przeciwieństwie do 2,0 ma sens (2,0 ma duży skok tłoków a co za tym idzie nie lubi wysokich obrotów)

Co do mostu ze 132 to trzeba przespawywać mocowania resorów...

-----------------
Był fiat 125p, jest Vectra B
Pojemność ta sama, zaworów tyle samo a sporo mniej kucy od Fiata....

Odradzam interesy z forumowiczem Race_D - do tej pory nie uzyskałem kasy za towar.
2015-04-06 08:41
  
 
 2004-10-11 21:55:53

a juz myslalem ze kolega cos dorwal jedynego w swoim rodzaju, no ale fakt faktem to ten kolektor w porownaniu z zeliwiakiem to juz jest sportowy

-----------------
2010-08-20 09:16
  
 
 2004-10-11 22:04:35

to dostalem bledne informacje albo sobie ubarwilem o tym kolektorze. w kazdym razie jest to napewno lepsze niz orginalny fiatowski
a pytanie co do tego 1.8 a wlasciwie co do tej opcji z kutymi tlokami.. czy te tloki nie sa drozsze pieniedzy? i jak z dostepnoscia tego?
a co do mostu to slyszalem ze trzeba zawieszenie tylne przerabiac ale czy mozna prosic dokladniej?(moze fotka takiej przerobki?) - nie iwem jak jest to rozwiazane w mirafiori - mowie dopiero od niedawna interesuje sie tym tematem
2004-11-03 22:45
  
 
 2004-10-11 22:05:12

Cytat:
2004-10-11 21:55:53, Samael pisze:
no ale fakt faktem to ten kolektor w porownaniu z zeliwiakiem to juz jest sportowy


niby tak... tyle ze do sportowego 4-1 z nierdzewki ma wciąż dość daleko... co nie zmienia faktu że na codzień i tak oferuje jednak lepsze efekty niż żeliwniak...

-----------------
Był fiat 125p, jest Vectra B
Pojemność ta sama, zaworów tyle samo a sporo mniej kucy od Fiata....

Odradzam interesy z forumowiczem Race_D - do tej pory nie uzyskałem kasy za towar.
2015-04-06 08:41
  
 
 2004-10-11 22:08:36

Cytat:
2004-10-11 22:04:35, efel pisze:
a pytanie co do tego 1.8 a wlasciwie co do tej opcji z kutymi tlokami.. czy te tloki nie sa drozsze pieniedzy? i jak z dostepnoscia tego? a co do mostu to slyszalem ze trzeba zawieszenie tylne przerabiac ale czy mozna prosic dokladniej?(moze fotka takiej przerobki?) - nie iwem jak jest to rozwiazane w mirafiori - mowie dopiero od niedawna interesuje sie tym tematem



tłoki dostępne są tak samo jak do 2,0 bo to są chyba te same tłoki (w każdym razie średnica jest ta sama, nie wiem jak wysokość tłoka) w każdym razie da się zdobyć, a kute to i tak najczęściej sciąganie z zachodu niezależnie od silnika...

Most w 131/132 nie jest na resorach tylko wachacz+sprężyna, więc trzeba na nim dospawać mocowania ze zwykłego mostu Poldka/DF'a i tyle...

-----------------
Był fiat 125p, jest Vectra B
Pojemność ta sama, zaworów tyle samo a sporo mniej kucy od Fiata....

Odradzam interesy z forumowiczem Race_D - do tej pory nie uzyskałem kasy za towar.
2015-04-06 08:41
  
 
 2004-10-11 22:37:08

Nomad sorry ale gdzie ty widziales fiatowskie dohc ktore robi 12000???? {wiecej niz jeden raz.... } jeden z mocniejszych wolnossacych 1800 dohc w x1-9 abarth prototipo na tlokach 86mm robil 210 koni przy 7700.... do 12000 troche brakuje

-----------------
sedicivalvole


http://www.youtube.com/watch?v=E23bmHna_rw
2021-11-13 19:18
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM