Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

No to załamka :-( SILNIK!!!

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2005-01-13 01:02:26

Cytat:
2005-01-13 00:35:05, Anonymous pisze:
No mierzył przy mnie. Na własne oczy widziałem . A i zapomniałem dodać że nie wzioł ani grosza. Próbowałem mu wzisnąć chociaż 10 na piFko al enie chciał . Spoko gość. Co do pozostałych pobiawów to wychodzi na to że po prostu sugerując sie tą niby zwiększoną temperaturą, po prostu wyolbrzymiłem wszystko, bo sie nie za bardzo znam Pozdrawiam wszystkich i wielkie dzięki za porady!!!



To pisałem ja.. Jarząbek

znaczy się MasterCheat
2013-05-08 09:42
  
 
 2005-01-13 00:35:05

Cytat:
2005-01-12 22:26:08, isztwan pisze:
czasami jak masz zapowietrzony uklad to tez ci pokaze zla temperature. ale jak mechanik zmierzyl miernikiem to ok.



No mierzył przy mnie. Na własne oczy widziałem .

A i zapomniałem dodać że nie wzioł ani grosza. Próbowałem mu wzisnąć chociaż 10 na piFko al enie chciał . Spoko gość.

Co do pozostałych pobiawów to wychodzi na to że po prostu sugerując sie tą niby zwiększoną temperaturą, po prostu wyolbrzymiłem wszystko, bo sie nie za bardzo znam
Pozdrawiam wszystkich i wielkie dzięki za porady!!!
 
 
  
 2005-01-12 22:26:08

czasami jak masz zapowietrzony uklad to tez ci pokaze zla temperature. ale jak mechanik zmierzyl miernikiem to ok.

-----------------
zasady pracy w kombinacie:
1. nie mysl, ale jak juz pomyslales to:
2. nie mow, ale jak juz powiedziales to:
3. nie pisz, ale jak juz napisales to:
4. nie podpisuj, jak podpisalesto:
to sie potem k@#$wa nie dziw:)
2007-01-09 20:46
  
 
 2005-01-12 16:21:32

No i chyba się wyjeśniło
Chyba bo sprawdze to dopiero jutro.

Byłem dziś u mechanika. Pooglądał silnik odpaliłem, posłuchał, pomacał... przewody od układu chłodzenia... obulkał olej na bagnecie. I nic mu do głowy nie przychodziło i wdług niego wszystko było w porzadku.

Więc czakał i czeka aż się właczy wentylator. Ja już straciłem nadzieje, więc mechanior poszedł po miernik temperatury, żeby faktycznie sprawdzić jaką ma silnik temperaturkę. No bo po macaniu przewowów wyszło na to ze obieg jest więc termostat chodzi.
Temperaturka wyszła 78 C i się powoli zwiększała i przy 80 C ku mojemuy zdziwieniu właczył się wentylator (czyli jednak działa)

No i mechanik stwierdził ze mam walnięty czujnik temperaturki i za dużo pokazuje. Więc jutro jade do sklepu kupić nowy i wtedy się okarze czy miał racje, ale mam nadzieję że tak
2013-05-08 09:42
  
 
 2005-01-11 21:47:30

Panowie!!! Mam pewną hipotezę!!! Na ale ja się mało na tym znam więc powiedzce mi czy to co wymyśliłem jest wogóle możliwe??

Otóż:
W silniku przybywa oleju, ale nie ubywa płynu w chłodnicy. Skąś przybywac musi, dodatkowo sprawdziłem dzisiaj dokładnie obiawy na korku wlewu. WYtarłem go dokładnie i przejechałem 2 kilomtry, podniosłem korek, a tu na jego denku juz isę coś skrapla, tak jakby kropelki woby tylko ze po dotknięciu było to takie bardziej mazgajowate. Po kolejnych 2 kilomereach kolejna kontrola i już było widac początki masełka.
To dowodzi że musiała do oleju dastac się woda. No ale skąd jak nie z układu chłodzenia??
Pozostaje albo paliwko, czyli pireścienie, albo... ale o tym za chwilkę.
Gdyby były walnięte pierśnienie to podobno silnik by nierówno pracował, no a u mnie chodzi równo i w miare cicho.
Wcześniej napisałem że z pod korka wylatują opary bęzyny, na ale opary bęzyny są niewidoczne, a to co wylatywało to było widać.
Wiec wychodzi na to że:

To co wylatuje spod korka to są spaliny, czyli po prostu przedmuchało mi uszczelkę pod głowicą i część spalin trafia do silnika.
Skąd ta woda?? No moim zdaniem te spalinki częściowo skraplają się w silniku coś podobnego do tego co się dzieje za katalizatorem no i mieszają się z olejem.
Silnik się grzeje... bo olej stracił swoje właściwości i nie ma odpowiedniego smarowania, a po zatym podgrzewaja go jeszcze spaliny które do niego trafiają.


Czy dobrze to sobie wymyśliłem no i czy takie coś jest mozliwe, proszę podpowiedzcie!!!
2013-05-08 09:42
  
 
 2005-01-11 19:11:46

Cytat:
Pewnie do tego, że w niektórych Essich (ale chyba nie w MKV - mogę się mylić bo chyba RS tak ma) jak pompka się nie wyłącza jest to sygnał, że silnik pracuje w trybie awaryjnym.


Dokładnie do tego zmierzałem
zastanawiaja mnie jeszcze te opiłki co znalazłes
2011-12-26 16:14
  
 
 2005-01-11 12:50:24

Cytat:
2005-01-11 12:25:37, MasterCheat pisze:
A to dopiero ciekawa metoda



Ciekawa czy nieciekawa : ale nie muszę pod auto łapy wkładać i miski podkładać, ściągam jedną opaskę na wężyku do zbiorniczka i tyle. W normalnych warunkach cały czas jest obieg do zbiorniczka więc nic złego się nie dzieje...


-----------------
Chasm
Escort 1.4i LPG 92' bordo Kraków
2011-07-08 15:11
  
 
 2005-01-11 12:25:37

Cytat:
2005-01-10 11:42:00, chasmo pisze:
Pewnie do tego, że w niektórych Essich (ale chyba nie w MKV - mogę się mylić bo chyba RS tak ma) jak pompka się nie wyłącza jest to sygnał, że silnik pracuje w trybie awaryjnym. Co do spuszczania płynu by np. odkręcić obudowę termostatu - pewnie, że można u dou chłodnicy odkręcić korek i tyle, ale jak ktoś nie ma np. miednicy hehehe to może zrobić tak jak ja ostatnio, czyli zdjąć ze zbiorniczka wyrównawczego wężyk powrotny (z obudowy termostatu do zbiorniczka) i wsadzić go do jakiegoś baniaczka, odpalić autko i powli zostanie tam wpompowany, pewnie z 2 L wystarczy. Pozdr



A to dopiero ciekawa metoda
2013-05-08 09:42
  
 
 2005-01-10 11:42:00

Cytat:
2005-01-09 22:58:12, MasterCheat pisze:
A do czego zmierzasz Ricardo_w??


Pewnie do tego, że w niektórych Essich (ale chyba nie w MKV - mogę się mylić bo chyba RS tak ma) jak pompka się nie wyłącza jest to sygnał, że silnik pracuje w trybie awaryjnym.

Co do spuszczania płynu by np. odkręcić obudowę termostatu - pewnie, że można u dou chłodnicy odkręcić korek i tyle, ale jak ktoś nie ma np. miednicy hehehe to może zrobić tak jak ja ostatnio, czyli zdjąć ze zbiorniczka wyrównawczego wężyk powrotny (z obudowy termostatu do zbiorniczka) i wsadzić go do jakiegoś baniaczka, odpalić autko i powli zostanie tam wpompowany, pewnie z 2 L wystarczy.

Pozdr

-----------------
Chasm
Escort 1.4i LPG 92' bordo Kraków
2011-07-08 15:11
  
 
 2005-01-09 22:58:12

A do czego zmierzasz Ricardo_w??
2013-05-08 09:42
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM