Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Modele - epilog :) - Strona 2

 Moderowane przez: Góral, sebioza
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << Poprzednia strona  
[ 1 2
 Autor 
 2005-04-08 14:35:23

Miły! Gratuluje!!
Mam pytanie co do silnika diesla montowanego w 2107. To byl w koncu diesel czy turbodiesel??

-----------------
Już nie kopci i chodzi jak burza :)
krycho at ladaklub.pl
2017-05-11 23:04
  
 
 2005-04-08 14:22:59

brawo
udalo sie...

-----------------
Portal o GSM! mGSM.pl
GRY na iPad, iPhone
Zapraszam też i tu
2012-10-23 09:03
  
 
 2005-04-08 14:20:11

Mily: gratulacje ))) Podziwiam samozaparcie i dazenie do ukonczenia pracy..

Znalazlem jeszcze kilka drobnych literowek, i postaram sie wszystkie poprawic.. Jesli ktos bedzie przegladal stronke Milego od dechy do dechy a natknie sie na jakis blad niech da znac.. postaram sie go poprawic...

P.S. Do calej statystyki wymienionej przez Milego nalezy tez dodac az trzy krotne uzycie w swoim poscie slowa "pierdylic" w roznych formach )))



-----------------
*** HuMeL ***

******************
Powrót na forum i ogólnie do świata...
2017-09-01 20:08
  
 
 2005-04-08 13:59:05








-----------------
ALE... :-)
2019-12-03 23:17
  
 
 2005-04-08 12:17:00

Setki zdjęć, kilka typoszeregów, dziesiątki modeli podstawowych i ich przeróbek firmowych, dziesiątki opisów – tak można określić to, na co zmarudziłem dwa i pół roku i tyle też czekał na to nasz klub. Mówię oczywiście o wykonanym przeze mnie zbiorze prospektów „Wszystkie samochody marki łada”, który możemy znaleźć na stronie www.swierczewo.net/lada, a gdy zostaną załatwione problemy z serwerem klubowym - będzie on na stronie klubowej.
Dzisiej właśnie oficjalnie ogłaszam, że opisy modeli łady są już całkowicie gotowe.

Trzeba podkreślić, że jesteśmy pierwszymi na świecie, którzy na jednej stronie mają opisane absolutnie wszystkie modele łady bez wyjątku. Pełno jest bowiem stron, na których jest info o modelach łady, ale na żadnej witrynie nie ma przedstawionych absolutnie wszystkich modeli. Natomiast moja strona to zlepek informacji pozbieranych z dziesiątek różnych światowych stron o ładzie, złożonych w jedną całość.

A wszystko po to, byście Wy i inni potencjalni zainteresowani samochodami marki łada mieli dostęp do mam nadzieję bogatego i rzetelnego zasobu informacji o tych autach. Chciałbym, żeby każdy znalazł coś ciekawego dla siebie – i fani łady klasycznej, i przednionapędowej, i terenowej Nivy; zainteresowani sprawami czysto teknicznymi, związanymi z rozwiązaniami konstrukcyjnymi samochodów, jak i sprawami związanymi z typologią, historią modeli, ciekawostkami itd.

*******************************************************

Pamiętajcie jednak, że opisanie tak licznej ilości modeli było bardzo trudnym zadaniem (prawie niewykonalnym), było dużo pierdylenia się. W zasadzie sam sobie się dziwię, że mi się to udało. I zapewniam, że cały czas było ciężko. Momentalnie dostawałem już ciężkiej cholery. Nigdy jednak nie miałem zamiaru zrezygnować z prac nad powstaniem mojego materiału. Gdybym nagle zrezygnował to oszukałbym kolegów tłumaczących teksty i wszystkich innych klubowiczów. Tak więc chciałbym zadedykować swoją pracę wszystkim klubowiczom, sympatykom i przyjaciołom naszego klubu.

*******************************************************

Jak się domyślacie nad działem o modelach nie pracowałem tylko ja. Pomogli bowiem ludzie, którzy tłumaczyli teksty i Humel, który wgrał wszystko do sieci… Gdyby nie oni prezentacja modeli nie mogłaby istnieć. A więc serdeczne podziękowania dla tłumaczących teksty:

- Anety z Pszczyny (pamiętacie ją? na forum już od dwóch lat się nie udziela, nie wiemy co się z nią dzieje, ale dobre dwa i pół roku temu tłumaczyła mi teksty).
- Galiny i Kolibra (Warszawa)
- Andrzeja (Zamość)
- Hennosa (Płońsk)
- 1Bobo (Warszawa),
- Milana (Koszyce, Słowacja)
- Krzysztofa-Fleszera (Kraków),
- Mariuszni (Poznań/Warszawa),
- Zolego (Budapeszt, Węgry; Lada Barati Kor),
- Borega (Warszawa; Niva Off-Road Klub)
- Miśka (Wadowice),
- Janusza (Kraków),
- Leszka (Gdynia),
- Pawła (Kraków) i Konri’ego (Kraków),
- Góral (Warszawa) – jemu podziękowanie za pośrednictwo w tłumaczeniu,
- 2Rotor (Toruń; klub The Fiat&Furious)
- Miłego (Bydgoszcz) – tutaj autopodziękowanie, bo w końcu ja też tłumaczyłem teksty z ruskiego na polski.

Podziękowanie również dla Humela, który z własnej inicjatywy, dobrowolnie udostępnił serwer i wgrał wszystko do sieci.

Naprawdę bardzo dziękuję wymienionym osobom. Połączona praca kilkunastu osób rzeczywiście daje wspaniały efekt – odwaliliście naprawdę kawał dobrej, profesjonalnej roboty. Jeszcze raz dzięki za to, że się zgodziliście pomóc. Jestem Wam naprawdę dźwięczny. Wszystkie wymienione osoby, za to, że przyczynili się do powstania moich prospektów, zostaną przeze mnie na zlocie uhonorowani odpowiednimi upominkami.

Mam nadzieję, że pozostali członkowie klubu za pośrednictwem tego wątku na forom docenią trud pracy, jaki włożyli tłumacze. Ja w każdym razie nie pozwolę na to, by osoby, które włożyły tak duży trud pracy pozostały niezauważone, tak więc proszę o docenienie ich pracy.

Nie zapominajcie też o mnie. Mnie też należą się oklaski .

Warto dodać, że były też osoby, które uważnie szukały błędów (ortografia, błędne specyfikacje tekniczne, literówki itd.), dzięki czemu cała prezentacja jest bardziej rzetelna. Może nie będę już wymieniał takich osób, żeby kogoś nie pominąć, ale powiem, że te osoby naprawdę bardzo uważnie tropiły błędy i ich uwagi były bardzo cenne.

Dziękuję też tym, którzy duchowo wspierali moją pracę, którzy nie przestawali we mnie wierzyć, że skończę to, co zacząłem w październiku 2002. Tym, którzy nie wierzyli we mnie i w końcowy efekt też dziękuję, a przynajmniej w pełni rozumię, bo ja – i tu mówię całkiem poważnie, bez żadnej złośliwej ironii - też nie traktowałbym serio jakiegoś dzieciaka.
Więc śmiało – bez obaw się przyznawać – kto nie wierzył, że uda mi się skończyć swoje „dzieło” niech napisze na forum

W każdym razie jeszcze raz wszystkim, którzy mieli jakikolwiek wkład w budowę naszej prezentacji składam serdeczne Bóg zapłać i dziękuję.

*******************************************************

Ponadto muszę powiedzieć, że pod względem typologii i oznaczeń łada jest najbardziej popierdyloną marką na świecie. Nie obraźcie się, ja mówię tylko o oznaczeniach, a nie o samochodach. W końcu tyle tych oznaczeń, że można się zapierdylić. Bo co można powiedzieć, jeżeli każda modyfikacja silnika to inne oznaczenie? Jeżeli każdy model ma osobne oznaczenie cyfrowe + jeszcze słowna nazwa dla całego typoszeregu? Jeżeli dodatkowo jest ogromna liczba firmowych przeróbek modeli podstawowych?
No ale teraz to wszystko nie ma już w mordę kopanego znaczenia, bo swoją robotę skończyłem i mogę od tego wszystkiego odpocząć. A jakiś solidny odpoczynek od tego mi się należy, chociaż i tak zapewne nie odpocznę, bo trzeba się uczyć do szkoły.

*******************************************************

Najlepiej jednak obraz stronki i samej marki łada oddaje statystyka:

209 – tyle jest ogólnie modeli łady ze wszystkich typoszeregów, z czego 79 to modele podstawowe, a reszta to przeróbki powstałe na ich bazie
10 – tyle jest typoszeregów modelowych
Pod względem ilości modeli podstawowych najliczniejszy jest typoszereg Niva (19 modeli podstawowych), natomiast najmniej liczny jest Priora – na razie znamy 2 podstawowe modele, które nota benek i tak są tylko w fazie prototypu.
Pod względem ilości przeróbek fabrycznych modeli bazowych zdecydowanie wygrywa typoszereg 110, który ma aż 66 takich przeróbek, a Najmniej przeróbek modeli podstawowych jest w typoszeregach Calina, Priora i w pozostałych modelach – tam nie ma ani jednej takiej przeróbki, tak więc te trzy grupy tworzą tylko modele podstawowe.

Tyle danych jeżeli chodzi o ładę. A teraz jeżeli chodzi o samą stronkę:
na stronce ogółem jest 1389 zdjęć, z czego każde w małym rozmiarze + w powiększeniu + 270 plików ze strony tytułowej, czyli razem na serwerze jest 3048 plików JPG i GIF.
Plików html jest razem 10 (9 to prospekty typoszeregów + 1 plik html-owski będący stroną tytułową)
najwięcej zdjęć jest prospekcie typoszeregu „110” (399 zdjęć), najmniej w prospektach typoszeregów „Pony” i „Golfcar” (po 10 zdjęć)
Ogólnie cała strona zajmuje 66,582 megabajtów.

*******************************************************

O kurde, ale Was zanudziłem. Chyba trafię do księgi guinnesa za najdłuższy post na forum. Przepraszam za długość postu, ale bardzo chciałem się podzielić tym, jak to było od kuchni. W ten sposób chciałem pokazać, jak duże było to poświęcenie z mojej strony. Nie będę jakiś fałszywie skromny, bo jeżeli włożyłem bardzo duży nakład pracy, to nie można udawać, że był to pryszcz. Owszem, nie czuję się jakimś super bohaterem, ale na pewno mogę powiedzieć bez fałszywej skromności, że dla klubu zrobiłem dużo.

No dobra, już nie zanudzam, bo pewnie chcecie tą stronę zobaczyć na własne oczy, a nie tylko czytać o kulisach powstania i denerwować się moim gadulstwem.
A ZATEM – DZIAŁ MODELE ODDAJĘ W RĘCE WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW, MAM NADZIEJĘ, ŻE DOBRZE POSŁUŻY JAKO RZETELNE I PRZYDATNE ŹRÓDŁO INFORMACJI, CZEGO SOBIE I WAM ŻYCZĘ. NO I ZAPRASZAM JUŻ DO OGLĄDANIA – JESZCZE RAZ PODAJĘ LINKA: Modele.
DZIAŁ MODELE UWAŻAM ZA W PEŁNI GOTOWY!



-----------------
SKUP (Bydgoszcz i okolice) i SPRZEDAŻ (również wysyłkowa) używanych części rowerowych.
Możliwość negocjacji cen i realizacji zamówień indywidualnych.
Oferta - patrz allegro użytkownik "milosz_kubinski".

[ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2005-04-08 12:20:59 ]


[ wiadomość edytowana przez: mily_byd dnia 2005-04-08 12:27:31 ]
2018-03-22 18:53
  
 
  Poprzednia strona  
[ 1 2
 MotoNews.pl » Lada Klub Polska

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM