„Bardzo się cieszę, że również w tym roku otrzymaliśmy „Żółtego Anioła” – po raz trzeci z rzędu. Wprowadzamy na rynek jeden fascynujący samochód za drugim i zachwycamy naszych klientów piękną stylistyką oraz innowacyjną techniką. Kryje się za tym olbrzymia praca całej załogi. Dlatego ta nagroda należy się wszystkim naszym pracownikom”.
Według Stadlera ostatnie miesiące pokazały siłę, która charakteryzuje mocną markę: „My w Audi z sukcesem przeszliśmy przez kryzys i mogliśmy wyraźnie umocnić naszą pozycję”.
Audi w wielu kategoriach zajęło dobre miejsca. W kategorii wizerunek marka z czterema pierścieniami wyprzedziła konkurentów i wygrała. Komputer pokładowy z programem wydajności, oferowany przez Audi w modelach A4 i A5, uznany został przez jury ADAC za jedną z ośmiu najważniejszych innowacji roku. W dziedzinie wydajności i jakości marka znalazła się wśród liderów.
AutoMarxX to największy niemiecki program oceniający osiągnięcia i wizerunek marek samochodowych. Badania są przeprowadzane przez ADAC kilka razy w roku i obejmują 33 producentów. Uwzględniają one takie kryteria jak wizerunek marki, siła marki, zadowolenie klientów, statystyka usterek, przyjazny stosunek do środowiska, bezpieczeństwo oraz jakość produktu. Producent z Ingolstadt zajął pierwsze miejsce w raporcie Dekry, który po raz pierwszy został wzięty pod uwagę, i także w kategorii bezpieczeństwo ADAC uzyskał najlepsze oceny.