MotoNews.pl

Ford Focus Titanium X 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) A7 Powershift

Silnik benzynowy z miękką hybrydą (MHEV), wersja modelu: Titanium X

Cena katalogowa brutto: 150 950 PLN

Ford Focus
wróć do listy wersji modelu
Nowy Ford Focus Titanium X z roku modelowego 2024 z hybrydowym zespołem napędowym w wariancie 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) A7 Powershift. Przedstawiony model pojazdu to 5 drzwiowe auto z nadwoziem typu kombi, wyposażone w silnik benzynowy wspomagany układem miękkiej hybrydy (mild hybrid) i dostarczający moc rzędu 125 KM oraz moment obrotowy o wartości 170 Nm przy 1400 obr/min (emisja dwutlenku węgla na poziomie 121-126 g/km). Samochód wyposażony jest w dwusprzęgłową automatyczną skrzynię biegów.

Ford Focus '2024 - charakterystyka i dane techniczne pojazdu

rok produkcji2023
rok modelowy2024
segment (klasa)C (niższa średnia)
grupacompact car
typ nadwoziaKombi 5 dr
liczba drzwi / miejsc5 / 5
silnikBenz+Elektr
układ silnikaR3
norma emisji spalinEuro 6d-ISC-FCM
emisja CO2121-126 g/km
pojemność silnika999 cm3
typ hybrydyMHEV (mild hybrid)
łączna moc systemowa125 KM
łączny moment obr.170 Nm
rodzaj napęduFWD
skrzynia biegówAutomatyczna dwusprzęgłowa
prędkość maksymalna193 km/h
0-100 km/h10,4 s
cykl mieszany (WLTP)5,6 l/100km
zbiornik paliwa52,00 l
pojemność bagażnika635 / 1620 l
średnica zawracania10,70 m
rozstaw osi2700 mm
długość4672 mm
szerokość1848 mm
szerokość z lusterkami1979 mm
wysokość1469 mm
masa własna1451 kg
rozmiar opon205/60 R16
  • Ford Focus Titanium X 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) A7 Powershift (0)
  • Ford Focus Titanium X 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) A7 Powershift (1)
  • Ford Focus Titanium X 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) A7 Powershift (2)
  • Ford Focus Titanium X 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) A7 Powershift (3)
  • Ford Focus Titanium X 1,0 EcoBoost Hybrid (125 KM) A7 Powershift (4)

Inne propozycje w tym autosegmencie