W Genewie zadebiutował właśnie koncepcyjny Fiat 500 Coupe Zagato powstały dzięki pracy projektantów z Centro Stile Fiata. Prototyp prezentuje sportowe i współczesne kształty zainspirowane wyglądem poprzednika o tej samej nazwie, który powstał w latach 50. XX w. na ramie konstrukcyjnej „pięćsetki”. Zagato zmienił wtedy kompletnie styl nadwozia modelu bazowego; obecnie projektanci starali się raczej podkreślić sylwetkę Fiata 500, który już w wersji seryjnej przypomina coupe, i nadać mu nieco bardziej agresywny charakter. Oprócz tego w kształcie dachu rozpoznamy charakterystyczny „podwójny garb”, prawdziwy znak rozpoznawczy Zagato.
Koncept ma klasyczny rozkład foteli „2+2” i zachowuje kompaktowe wymiary modelu bazowego: ma 355 cm długości, 163 cm szerokości i 149 cm wysokości. Rozstaw kół wynosi 230 cm. Pod maską kryje się silnik TwinAir o mocy 105 KM i maksymalnym momencie obrotowym 155 Nm dostępnym przy 2500 obr./min. Emituje on także jedynie 95 g CO2 na km.
Fiat 500 Coupe Zagato został zaprojektowany głównie na potrzeby młodej i dynamicznej męskiej klienteli, ale ma także kilka atrakcji dla płci pięknej, np.: rozwiązania stylistyczne, czy specjalny lakier nadwozia „Pop Yellow”. Fotele obito czarną i żółtą skórą, a ozdobne szwy tworzą tradycyjny w samochodach sportowych kształt „karo”. Kierownicę pokryto skórą zeszytą kontrastowymi, żółtymi nićmi. Deska rozdzielcza ma ten sam kolor, co nadwozie.
Fiat 500 Coupe Zagato porusza się na oponach 205/40 R17 zamontowanych na 17-calowych felgach. Za wyhamowanie pojazdu odpowiadają perforowane tarcze hamulcowe.