Hennesey Performance Engineering po raz koleiny zmierzył się z modelem Nissana i zmodyfikował GT-Ra. I to z niezłym rezultatem: standardowa moc 3,8-litrowego silnika V6 podskoczyła na przykład do 813 KM. Pojazd zyskał także nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej marki Sumo Power (z resztą niektóre nowe elementy silnika i jego układu wentylacyjnym też pochodzą z tej firmy). Nissan GTR800 przyspiesza z miejsca do 100 km/h w 6,2 sekundy, a ćwierć mili pokonuje w 10,5 sekundy przy prędkości 219 km/h.
Klienci mogą także opcjonalnie zamówić takie „gadżety”, jak: sterowany elektronicznie zawór Sumo potęgujący ryk, jaki wydają rury wydechowe, regulowane zawieszenie typu coil-over KW Variant 3, specjalny pakiet felg i ogumienia, zestaw komponentów z włókna węglowego poprawiających aerodynamikę nadwozia i różne akcesoria.