Dacia zdecydowała się wziąć udział w najsłynniejszym i jednym z najtrudniejszych wyścigów polegających na pokonywaniu zbocza góry – Pikes Peak International Hill Climb, zwanym także „Wyścigiem do Chmur”, który odbędzie się w tym roku 26 czerwca, jak zwykle na górze Pikes Peak w amerykańskim Kolorado. Dacia wystawi do zmagań prototyp zbudowany specjalnie na tę okazję – model Duster No Limit o mocy 850 KM. Za jego kierownicą zasiądzie trzykrotny mistrz Trophée Andros, Jean-Philippe Dayraut.
W powstaniu Dacii Duster No Limit wzięły udział zespoły Tork Engineering (projekt, produkcja, montaż), Sodemo (silnik) i Renault Sport Technologies. Nadwozie wykonano z włókna szklanego, a jego kształt opracowano na podstawie testów w tunelu aerodynamicznym. Pod maską kryje się jednostka napędowa bazująca na 3,8-litrowym silniku V6 z Nissana GTR, zmodyfikowana przez Sodemo tak, by dostarczała maksymalnej mocy niezależnie od wysokości nad poziomem morza, na jakiej znajdzie się Duster (przypomnijmy, że wyścig zaczyna się na wysokości 2860 m n.p.m. a kończy na wysokości 4300 m n.p.m.) Silnik współpracuje z sekwencyjną skrzynią 6-stopniową Sadev.