Już 2 lipca książę Albert II z Monako pojmie za żonę Charlene Wittstock, a w tym uroczystym dniu towarzyszyć im będzie hybrydowy Lexus LS 600h L Landaulet z jednoczęściowym, przejrzystym dachem z poliwęglanu. Model został oczywiście specjalnie przygotowany na tę okazję, a konwersji dokonała w Brukseli znana belgijska firma Carat Duchatelet specjalizująca się w przeróbkach pojazdów na potrzeby głów państw, członków rodzin królewskich i innych VIPów przy współpracy z inżynierami Lexusa.
Kadłub nadwozia wzmocniono strukturą „plastra miodu” z Kevlaru i włókna węglowego. Kompozytowe elementy musiały być tworzone w bardzo wysokiej temperaturze i zostać dosłownie „upieczone” na gołej konstrukcji nadwozia w specjalnie przygotowanym piecu. Najpierw więc trzeba było ogołocić Lexusa z około 20 000 części mechanicznych, komponentów elektronicznych, elementów wyposażenia wnętrza i tapicerki.
Następnie nadwozie polakierowano na elegancki kolor Midnight Blue, który nakładano ręcznie w kilku warstwach. Przezroczysty dach stanowił wyzwanie zarówno w fazie projektowania, jak i produkcji. Ten jednoczęściowy element nieposiadający wzmocnień ani słupków został stworzony we Francji, przez ekspertów na co dzień produkujących szyby do helikopterów i kabiny myśliwców. Dach to lekki szkielet z poliwęglanu o grubości zaledwie 8 mm, ważący 26 kg. Zapewnia świetną widoczność.
Końcowy etap konwersji unikalnego modelu LS 600h L, ponowne zamontowanie wszystkich komponentów i wykończenia zabrały 10-osobowemu zespołowi Carat Duchatelet i inżynierom Lexusa dwa tygodnie pracy.
W dniu ślubu Landaulet LS 600h L zostanie wykorzystany przez parę królewską do przejażdżki ulicami stolicy już po ceremonii zaślubin i większą część zaplanowanej trasy przejedzie korzystając wyłącznie z silnika elektrycznego.