Słów „Ford” i „Mustang” chyba tłumaczyć nie trzeba, natomiast rozszyfrowanie znaczenia liter „CFC” może nastręczyć nieco problemów. CFC to skrót od nazwy CarFilmComponents, a CarFilmComponents to niemiecka firma specjalizująca się w tuningu nadwoziowym przy użyciu specjalnych folii winylowych.
Jednak na samych foliach się nie kończy – Forda Mustanga w interpretacji CFC napędza 5-litrowy silnik V8 o mocy zwiększonej do 436 KM współdziałający z 6-biegową przekładnią manualną. Dodatkową moc specjalistom z CarFilmComponents udało się uzyskać dzięki wymianie filtra powietrza i przeprogramowaniu jednostki kontrolnej silnika.
Mustang CFC porusza się na oponach w rozmiarze 255/35ZR20 z przodu i 285/30ZR20 z tyłu zamontowanych na 20-calowych felgach. Wyposażono go również w zawieszenie marki H&R.
Oczywiście nie obyło się bez znaku firmowego CFC – nadwozie pokryto metaliczną folią w kolorach: pomarańczowym i białym oraz folią o wyglądzie włókna węglowego.
Gdyby ktoś myślał o zakupie tego Mustanga, to spieszymy donieść, że pakiet poprawek CFC kosztuje 12 150 euro.