Peugeot wyprodukował sportową wersję modelu RCZ. Dwuosobowy pojazd wizualnie przypomina standardową wersję, jednak jest przeznaczony wyłącznie do jazdy na torze. Na cechy charakterystyczne wyglądu sportowego wariantu Peugeota RCZ składają się: regulowany spojler w tyle, specyficzne lusterka boczne i otwór wentylacyjny na dachu.
Wewnątrz kabiny mamy już do czynienia z profesjonalnym osprzętem sportowym – zamontowano w nim klatkę bezpieczeństwa, kubełkowe fotele z sześciopunktową uprzężą, manetki do zmiany biegów umieszczone przy kierownicy i obowiązkową gaśnicę.
Torowe RCZ zostało także „odchudzone” i pozbyło się wszystkich zbędnych elementów, dzięki czemu waży o ok. 250 kg w porównaniu ze standardową wersją.
Napęd stanowi znana 1,6-litrowa, 4-cylindrowa jednostka THP turbo stworzona wspólnie przez Peugeota i BMW, którą znajdziemy na przykład w Peugeocie 308 GTi, Citroenie DS3, czy modelu MINI Cooper. Jednak silnik w sportowej wersji RCZ został zmodyfikowany (nowa turbosprężarka, nowe tłoki, nowy korbowód), dzięki czemu rozwija moc 250 KM i maksymalny moment obrotowy 288 Nm. Napęd przekazywany jest na przednią oś za pośrednictwem 6-biegowej przekładni. Do wyposażenia standardowego należy także blokada mechanizmu różnicowego.
Torowy wariant Peugeota RCZ kosztuje 54 900 euro.