Nowa odsłona modelu Nissan GT-R pojawi się w sprzedaży w Japonii już 24 listopada, a Europejczycy będą go mogli nabyć od stycznia przyszłego roku. Producent wprowadził w GT-R istotne zmiany w jednostce napędowej, ramie konstrukcyjnej i przekładni oraz zaproponował nową, lekką wersję „For TRACK PACK” (obecnie dostępną na wybranych rynkach, np. w Japonii i Wielkiej Brytanii), która lepiej wykorzystuje sportowy potencjał modelu. Oprócz większej liczby koni mechanicznych, GT-R dysponuje nowym, asymetrycznym zawieszeniem, które kompensuje nierównomierne rozłożenie masy, z przewagą po stronie kierowcy w modelach z kierownicą po prawej stronie oraz wzmocnionym, sztywniejszym nadwoziem.
Silnik zwiększył swoją moc z 390 kW do 404 kW (550 KM) dostępnych od 6400 obr./min., a maksymalny moment obrotowy z 612 do 632 Nm dostępnych w zakresie 3200-5800 obr./min. Oprócz tego obniżono zużycie paliwa z 12 l/100 km do 11,8 l/100 km.
GT-R Premium Edition i wersję EGOIST będzie można także opcjonalnie zamówić z układem hamulcowym Nissan Carbon Ceramik Brakes, wykorzystującym ceramiczno-karbonowe tarcze. Do wyposażenia standardowego we wszystkich modelach należeć będzie kamera cofania.
Wspomniana już wersja „For TRACK PACK” wyróżnia się specjalnym ustawieniem zawieszenia, dodatkowym systemem chłodzenia hamulców, felgami z lekkich stopów Spec-V oraz spojlerem przednim z kanałem powietrznym z włókna węglowego. Wariant ten to samochód dwuosobowy – zamiast tylnych foteli umieszczono specjalne maty z tkaniny – zabieg ten pozwolił zmniejszyć masę pojazdu. Przednie fotele obito skórą i tkaniną zapewniającą dobrą przyczepność, która pomaga kierowcy utrzymać się na miejscy nawet na najbardziej wymagających torach.