Hyundai przedstawił podczas Auto Expo w New Dehli nowego koncepcyjnego minivana o nazwie Hexa Space (producent posługuje się także kodem HND-7). Koncept wyróżnia się charakterystycznym designem nawiązującym do filozofii Hyundaia „Fluidic Sculpture” (płynna rzeźba).
We wnętrzu zamontowano osiem smukłych foteli z elementami w kształcie sześciokąta dopasowanymi do siebie niczym elementy układanki, dzięki czemu można było zwiększyć przestrzeń dostępną we wnętrzu, lecz jednocześnie zmniejszyć szerokość pojazdu. Sześciokąt to kształt pozwalający na najbardziej efektywne wykorzystanie przestrzeni, o czym wiedzą zarówno pszczoły, jak i architekci.
Fotele można konfigurować w wielu różnych kombinacjach. Środkowy rząd można złożyć, podobnie, jak wszystkie fotele znajdujące się w środkowej części (wówczas MPV zamienia się w coś w rodzaju limuzyny). Tylny rząd również można złożyć, by zwiększyć przestrzeń do przewożenia bagaży. Jeśli kierowca ma do przewiezienia spory ładunek może złożyć na płasko wszystkie pozostałe fotele poza własnym, a gdy rodzina uda się na camping, może złożyć wszystkie fotele, tworząc miejsce do spania. Środkowe fotele w każdym rzędzie są umieszczone nieco w tyle w stosunku do pozostałych foteli w danym rzędzie, dzięki czemu pasażerowie czują się bardziej komfortowo.
Wysiadanie z Hexa Space jest łatwe dzięki innowacyjnym drzwiom. Tylne drzwi unoszą się i przesuwają do tyłu. Kabina została wyposażone w mnóstwo nowoczesnych rozwiązań technologicznych, takich jak konsola środkowa z ekranem dotykowym, przyciski zastępujące tradycyjną dźwignię zmiany biegów i jonizator oraz filtr powietrza.
Mimo przestronnego wnętrza Hexa Space jest dość wąski, dzięki czemu łatwo nim manewrować w zatłoczonych, miejskich ulicach. Hexa Space bazuje na platformie kompaktowego modelu ix20, lecz jest od niego nieco szerszy. Ma 4300 mm długości, 1820 mm szerokości i 1647 mm wysokości, a jego osie rozstawiono w odległości 2750 mm.
Napęd stanowi 1,2-litrowy silnik GDI Kappa turbo współpracujący z przekładnią automatyczną.
Hexa Space ma zainteresować młode rodziny mieszkające w miastach i klientów, którzy cenią sobie praktyczny styl życia pochodzących z krajów rozwijających się.