Limitowana edycja Fiata Abarth 695 Tributo Ferrari nie bez powodu miała nadwozie w kolorze „Scuderia Red” z kontrastowymi szarymi pasami, ale Japończykom z tuningowej firmy Office-K chyba niewiele to mówiło, bo postanowili zaproponować własną wersję tego modelu.
Ich pomysł polegał na tym, by całe nadwozie pokryć wyjątkowo błyszczącą folią winylową imitującą polerowaną, chromowaną powierzchnię i dodać do tego ozdobne pasy w barwach flagi włoskiej. Trzeba przyznać, że wykazali się sporą fantazją, szkoda tylko, że nie starczyło im jej, żeby zmodyfikować także to, co kryje się pod maską, bowiem pojazd nadal korzysta z 1,4-litrowego silnika turbo o mocy 180 KM. Dzięki niemu Abarth 695 Tributo Ferrari rozpędza się z miejsca do 100 km/h w 7 sekund. Moc jest przekazywana na przednią oś za pośrednictwem 5-biegowej przekładni automatycznej.