Już jutro w Chicago zadebiutuje nowa odsłona Nissana 370Z. Nowa „zetka” w amerykańskiej specyfikacji na rok 2013 pojawi się w salonach sprzedaży w USA w czerwcu tego roku. Model odświeżono i dodano mu kilka dodatkowych elementów wyposażenia. Nissan 370Z 2013 będzie oferowany w Ameryce Północnej w trzech konfiguracjach: Coupe, Roadster i NISMO Z.
A oto najważniejsze zmiany w Nissanie 370Z na rok 2013:
- przednia część nadwozia o odświeżonym wyglądzie z pionowymi światłami do jazdy dziennej z diodami LED
- czerwone światło w tylnej części
- nowe, 19-calowe obręcze z lekkich stopów (w modelach z pakietem Sport)
- nowe, 18-calowe obręcze dla Nissana 370Z Coupe
- czerwone zaciski hamulcowe (w modelach z pakietem Sport)
- stuningowane amortyzatory (w modelach z pakietem Sport)
- dwa nowe kolory nadwozia: czerwony – Magma Red i niebieski – Midnight Blue.
Nabywcy NISMO 370Z będą mogli oprócz tego cieszyć się pakietem audio marki Bose® z dwoma dodatkowymi głośnikami i dwoma subwooferami, 19-calowymi obręczami w kolorze metalicznej szarości i przewodami hamulcowymi w stylu Nissana GT-R ze specjalnym płynem hamulcowym. NISMO 370Z nie będzie za to oferowany w nowych kolorach nadwozia, ze stuningowanymi amortyzatorami i czerwonym światłem w tyle.
Nissan 370Z Coupe i 370Z Coupe Touring oferowane będą standardowo z 3,7-litrowym silnikiem V6 DOHC o mocy 332 KM współpracującym z 6-biegową przekładnią ręczną lub 7-biegową skrzynią automatyczną. Nissan 370Z Roadster i 370Z Roadster Touring będą korzystać z tej samej jednostki napędowej, ale 6-biegowa przekładnia manualna będzie dostępna tylko w modelu Touring.
Nissana NISMO 370Z napędzać będzie również 3,7-litrowa jednostka V6 DOHC połączona ze specjalnym układem wydechowym i zoptymalizowanym modułem kontrolnym silnika, dzięki czemu rozwija on moc 350 KM i maksymalny moment obrotowy 375 Nm. Moc przekazywana jest na koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej z układem SynchroRev Match® (to pierwsza na świecie przekładnia manualna z systemem synchronizacji redukcji biegu z prędkością obrotową silnika).