Tuningowy specjalista Hartge zaprezentował swój najnowszy program dla BMW serii 1 M Coupe. Niewątpliwie największą atrakcją oferty Hartge jest konwersja silnika BMW. Standardowa jednostka V6 o pojemności 2979 cm sześciennych zwiększyła moc z 340 KM/250 kW do 401 KM/295 kW, a jej maksymalny moment obrotowy wzrósł z 450 Nm dostępnych w zakresie 1500-4000 obr./min. do 530 Nm dostępnych od 2950 obr./min. Wpłynęło to oczywiście także na osiągi zmodyfikowanego M1. BMW przyspiesza z miejsca do 200 km/h w 11,34 sekundy zamiast 13,52 s.
Oprócz tego w BMW obniżono zawieszenie o 30 mm i zamontowano nowy tłumik oraz podwójne końcówki rur wydechowych o średnicy 80 mm.
Tuner nie zapomniał także o (drobnych) poprawkach aerodynamicznych – nadwozie zaopatrzono w spojler pokrywy bagażnika i spojler dachowy.
We wnętrzu kabiny pojawiło się kilka miłych da oka modyfikacji, w postaci: aluminiowych nakładek na pedały gazu, hamulca i sprzęgła, nowych dywaników z czarnego weluru i plakietki Hartge na kierownicy.