Nowy koncepcyjny model Toyoty: FT-Bh to pojazd, który ma podnieść na nowy poziom samochody z napędem hybrydowym. Wyjątkowo lekkie, ważące mniej niż 800 kg studium debiutuje obecnie podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Toyota FT-Bh wyróżnia się także świetną aerodynamiką nadwozia, bardzo niskim oporem jazdy i wyjątkowo oszczędną jednostką napędową. Emituje zaledwie 49 g CO2 na km (połowę tego, co np. Toyota Yaris wyposażona w 1-litrowy silnik). Częścią hybrydowego napędu jest 3-cylindrowy silnik benzynowy pracujący w cyklu Atkinsona o pojemności 1 litra. FT-Bh ma demonstrować możliwości technologii Hybrid Synergy Drivertechnology i ukazuje, w jaki sposób można uzyskać większą wydajność dzięki zastosowaniu dwóch alternatywnych napędów: hybrydy na sprężony gaz ziemny (CNH-HV) emitującej 38 g CO2 na km lub hybrydy typu plug-in (PHEV) emitującej 19 g CO2 na km.
Toyota FT-Bh ma 3985 mm długości, 1695 mm szerokości, 1400 mm wysokości i osie rozstawione w odległości 2570 mm. Nadwozie zaprojektowano w stylu, który producent określa mianem „ecomotion”. Ma wyjątkowo opływowe kształty, a jego współczynnik oporu aerodynamicznego wynosi tylko 0,235 (przeciętny pojazd z segmentu B/supermini osiąga w tej kategorii wynik na poziomie 0,29). Minimalistyczne wnętrze skupione jest wokół kierowcy i sprawia wrażenie jasnego i przestronnego. Toyota FT-Bh porusza się na oponach o niskim oporze toczenia w rozmiarze 145/55R18.
Jednym z celów projektantów było także ulepszenie systemu odzyskiwania energii cieplnej i redukcja zużycia prądu o 50%. Kabinę wykonano ze specjalnych komponentów zapewniających dobrą izolację termiczną, a klimatyzacja skupia swoje działanie tylko na tych częściach kabiny, w których zajmują miejsce pasażerowie lub kierowca.