Hartge zaproponował obszerny pakiet modyfikacji dla BMW serii 6 Coupe. Zacznijmy od zmian w jednostce napędowej – tuner oferuje następujące konwersje:
- dla BMW 650i i 650i xDrive z silnikiem o seryjnej mocy 407 KM/300 kW wzmocnienie do 490 KM/360 kW oraz zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego do 720 Nm (dostępny od 2900 obr./min.)
- dla BMW 640i z seryjnym silnikiem o mocy 320 KM/235 kW wzmocnienie do 384 KM/282 kW oraz zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego do 540 Nm (dostępny od 2950 obr./min.
- dla BMW 640d z jednostką o mocy 313 KM/230 kW wzmocnienie do 362 KM/266 kW oraz zwiększenie maksymalnego momentu obrotowego do 730 Nm (dostępny od 1800 obr./min.)
To nie koniec ulepszeń – Hartge zaopatrzył BMW serii 6 w nowe, sportowe zawieszenie, dzięki któremu można obniżyć przód samochodu o 30 mm, a tył o 25 mm oraz w nowy układ wydechowy ze stali szlachetnej z podwójnymi końcówkami rur wydechowych o okrągłym przekroju i średnicy 90 mm. Całość uzupełniły nowe, 19-calowe obręcze z lekkich stopów i nowe dywaniki we wnętrzu kabiny.
Zdjęcia: Hartge, opracowanie: BM