Vorsteiner przedstawił swój pomysł na modyfikację wizualną Ferrari 599-VX. Wszystkie dodatkowe komponenty zostały zaprojektowane tak, by uczynić nadwozie pojazdu jeszcze doskonalszym. Jak stwierdził tuner, chodziło o to by nadać Ferrari „wyrafinowaną muskulaturę, nie ujmując jednocześnie w niczym jakości, estetyce i nie zmniejszając osiągów”.
Elementy poprawiające aerodynamikę nadwozia wykonano w całości z włókna węglowego – ważą o 70% mniej niż części fabryczne. W pakiecie znalazły się:
- nowy zderzak przedni ze zintegrowaną dokładką eksponującą naturalny wygląd włókna węglowego,
- nowa maska silnika z otworami wentylacyjnymi odsłaniającymi naturalny wygląd włókna węglowego,
- nowe, poszerzone progi boczne,
- nowy zderzak tylny ze zintegrowanym dyfuzorem eksponującym naturalny wygląd włókna węglowego i
- aerodynamiczna pokrywa bagażnika w naturalnym kolorze włókna węglowego.
Całość uzupełniono zestawem nowych, wieloramiennych obręczy z lekkich stopów o średnicy 20, 21 lub 22 cali i zupełnie nowym układem wydechowym ze stali szlachetnej z podwójnymi końcówkami.
Zdjęcia: Vorsteiner, opracowanie: BM