Powściągliwość nie należy do cnót kardynalnych edo competition, do czego tuner sam się przyznaje. Łatwo to zauważyć choćby przyglądając się ich najnowszej modyfikacji aktualnej generacji Mercedesa-Benz klasy C w wariancie AMG.
Edo competition oferuje dla Mercedesa C63 AMG zestaw zwiększający moc silnika. Składa się na niego: nowy, wyczynowy układ wydechowy, katalityczne katalizatory wysokoprzepływowe, nowe filtry powietrza, przeprogramowana jednostka kontrolna silnika i usunięcie blokady prędkości. Efektem jest skokowy wzrost mocy silnika z seryjnych 457 KM/336 kW do 600 KM/441 kW. Jednocześnie maksymalny moment obrotowy zwiększył się z 600 Nm do 680 Nm.
Nowy układ wydechowy z zaworami motylkowymi zapewnia imponujący „gang”. Układ wyposażono w programowalny sterownik elektroniczny, który monitoruje poziom ciśnienia zwrotnego i otwiera zintegrowane zawory motylkowe o średnicy 70 mm, gdy zostanie przekroczony ustalony próg. Układ wydechowy wykonano w całości ze stali nierdzewnej, a końcówki rur wydechowych pokryto chromem.
Edo C63 AMG T-Model rozpędza się do ponad 340 km/h, więc musi mieć odpowiednie ogumienie – są to 19-calowe opony marki Michelin o rozmiarze 235/35 ZR 19 z przodu i 265/30 ZR 19 z tyłu.
Oczywiście eksperci z edo competition nie zapomnieli o wnętrzu kabiny, gdzie zastosowali wstawki z włókna węglowego, by poprawić jej estetykę. Na życzenie klienta wnętrze można spersonalizować stosując wykończenia ze skóry, tkanin, drewna, metalu lub jeszcze więcej włókna węglowego.