
Są trzy rzeczy, które prawdziwy mężczyzna powinien zrobić w życiu: spłodzić dziecko, posadzić drzewo i przejechać się Porsche 911! O ile dwa pierwsze zadania nie powinny stanowić problemu, o tyle punkt trzeci był do niedawna dostępny jedynie dla wybrańców. Jednak przejażdżka 911-ką staje się dostępna dla coraz większej grupy Polaków, odkąd na ceny na rynku pojazdów używanych wyraźnie się obniżyły.
Oczywiście tunery także kuszą, jak mogą, ciekawymi przeróbkami Porsche 911. Jedną z takich propozycji jest „Czerwony Baron”, jak nazwała swoje dzieło niemiecka firma Cars&Art. “The Red Baron” to pakiet modyfikacji wizualnych dla Porsche 997 Carerra 4S. Na specjalny „body kit” złożyły się: całkowicie nowy zderzak przedni ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej LED i oryginalną dokładką GT3, nowy zderzak tylny z wbudowanym dyfuzorem, klasyczne, czarne obręcze O.Z. Ultraleggera HLT o średnicy 20 cali i opony w rozmiarze 235/30/20 z przodu i 325/25/20 z tyłu oraz czerwony lakier nadwozia
Pojazd zyskał również zmodyfikowany, sportowy układ wydechowy z systemem kontroli przepustnic generujący brutalny dźwięk podobny do gangu 6-cylindrowej jednostki typu boxer. Nadwozie Porsche 997 Carrera 4S obniżono o ok. 25 mm dzięki zastosowaniu klasycznych, sportowych sprężyn marki H&R.
We wnętrzu kabiny wielbiciele alcantary znajdą swój mały raj – pokryto nią całą deskę rozdzielczą, siedziska foteli, konsolę środkową, panele drzwiowe, tył przednich foteli i obudowę dźwigni zmiany biegów i hamulca ręcznego. Szyby przyciemniono.