Bazując na blisko stuletnim doświadczeniu Isuzu w produkcji pojazdów, całkowicie nowy D-MAX definiuje od nowa pojęcie słowa: „wytrzymałość”.
Serce rasowego sportowca
Całkowicie nowy, wysokoprężny silnik o pojemności 2,5 l, z dwustopniowym turbodoładowaniem, pozwala uzyskać oszałamiająco niskie, jak na tę klasę, zużycie paliwa. W cyklu mieszanym, dla wersji z podwójną kabiną, napędem 4×4 i manualną skrzynią biegów, najnowszy Isuzu D-MAX spala zaledwie 7,4 l/100 km. Ta zaawansowana technologicznie, nowa jednostka napędowa, zgodna z normą EURO 5, osiąga moc 163 KM. Ponadto utrzymuje wysoki moment obrotowy równy 400 Nm w szerokim zakresie prędkości obrotowej, przy bardzo niskiej jak na tę klasę emisji CO2 , wynoszącej 194 g/km. Dzięki tym parametrom, wysokoprężny silnik Isuzu, zastosowany w D-MAX, przewyższa konkurencyjne silniki pod względem: zużycia paliwa, mocy, momentu obrotowego i wpływu na środowisko. Za tą najnowszą konstrukcją stoi wieloletnie doświadczenie i know-how Isuzu w projektowaniu i produkcji silników wysokoprężnych oraz historia sprzedaży 23 milionów jednostek napędowych, które zawsze reprezentowały najwyższy możliwy poziom technologiczny.
Stabilność i przyczepność w każdych warunkach
Isuzu D-MAX o sportowej, agresywnej sylwetce zbudowano na solidnym podwoziu. To daje niezwykłą stabilność i przyczepność, niezależnie od tego czy pick-up ma służyć do zadań specjalnych, takich jak jazda w ekstremalnych, terenowych warunkach czy podczas misji bardziej przyziemnych, jak przewożenie ładunków. Większa i wzmocniona tyna część ramy oraz elektroniczny system przełączania napędu 4×4 „w locie”, sprawiają, że najnowszy Isuzu D-MAX poradzi sobie niczym muskularny ciężarowiec, nawet z holowaniem przyczep o masie do 3 ton.
Agresywny, elegancki… doskonały
Doskonałe proporcje i agresywna, sportowa sylwetka najnowszego Isuzu D-MAX zapewniają wyjątkowe właściwości aerodynamiczne. Jej narodziny poprzedziły zaawansowane testy w tunelach aerodynamicznych na całym świecie. Wszystko po to, aby stworzyć cichszy i jeszcze bardziej ekonomiczny model pickupa. Dłuższe, szersze i wyższe, całkowicie nowe nadwozie sprawia, że przestronne i wygodne wnętrze najnowszego Isuzu D-MAX gwarantuje kierowcy i pasażerom wyjątkowy komfort. Jednocześnie mniejszy promień skrętu (w porównaniu do poprzednika) zapewnia jeszcze lepszą zwrotność.
Harmonia, wygoda i doskonała użyteczność
Wnętrze najnowszego Isuzu D-MAX zaprojektowano tak, by wszelkie udogodnienia i najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, były na wyciągnięcie ręki. Przyrządy z elektroluminescencyjnym podświetleniem, automatyczna klimatyzacja oraz centralny zamek, sterowany za pomocą pilota w kluczyku. Wkomponowane w kierownicę przyciski, pozwalają na szybką i bezpieczną obsługę nowego zestawu stereo, dzięki któremu można rozkoszować się doskonałą jakością dźwięku. Dodatkowy efekt przestrzenności dźwięku zapewniają głośniki zlokalizowane ponad głowami kierowcy i pasażerów. Do systemu można podłączyć iPoda® i urządzenia z modułem Bluetooth®.
„Bezpieczeństwo to nasz priorytet”
D-MAX doskonale odzwierciedla podejście Isuzu do kwestii bezpieczeństwa. Najnowszego pickupa wyposażono w przednie i boczne poduszki powietrzne, kurtyny boczne, maskę absorbującą energię zderzenia czołowego z pieszym i boczne belki wzmacniające. Nowa, ulepszona konstrukcja kabiny, inteligentne pasy bezpieczeństwa i system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX, gwarantują użytkownikom najlepszą ochronę. Ponadto, w standardowym wyposażeniu znajdują się dodatkowe systemy bezpieczenstwa, jak: elektroniczna kontrola stabilności (ESC), system kontroli trakcji (TCS) i ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania (BA). Światła do jazdy dziennej i nowe, diodowe tylne lampy zespolone zapewniają maksymalną widoczność pojazdu. Wszystkie te systemy dają użytkownikom poczucie pełnego spokoju podczas jazdy. Najnowszy D-MAX to jeden z najbezpieczniejszych samochodów w tej klasie.
Co się zmieniło w całkowicie nowym ISUZU D-MAX?
ELEMENTY ZEWNĘTRZNE:
- Nowo zaprojektowane, muskularne błotniki.
- Nowo zaprojektowane lusterka boczne z zintegrowanymi kierunkowskazami.
- Lampy przeciwmgielne przednie zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej.
- Światła do jazdy dziennej.
- Panel drzwi otwierany “pod wiatr” w wersji z przedłużoną kabiną.
- 17-calowe felgi aluminiowe.
- Nowy design przednich lamp projekcyjnych.
- Tylne lampy pozycyjne i stop w technologii LED.
- Progi boczne.
- Nowo zaprojektowany zderzak tylny.
- Zwiększony rozstaw osi z 3.050 do 3.095 mm.
WNĘTRZE:
- Nowa deska rozdzielcza ze zintegrowanymi uchwytami na napoje.
- Nowo zaprojektowany zestaw wskaźników.
- Wskaźniki z wielofunkcyjnym wyświetlaczem centralnym.
- Nowa trójramienna kierownica.
- Wielofunkcyjny system sterowania w kierownicy.
- Nowy kontroler przełączania napędów.
- Poduszki powietrzne (SRS) przednie, boczne oraz kurtyny boczne.
- System nagłośnienia Live Surround.
- Automatyczna klimatyzacja.
- Nowy, dodatkowy schowek w desce rozdzielczej z gniazdem 12V.
- Tapicerka skórzana z elektryczną regulacją fotela kierowcy.
- Tapicerka materiałowa z manualną regulacją fotela kierowcy.
- Trzeci zagłówek kanapy tylnej.
- Podłokietnik w kanapie tylnej.
- Elektrycznie regulowane szyby.
- Szyba boczna kierowcy z funkcją zapobiegania zakleszczeniu.
SILNIK I PODWOZIE:
- Silnik spełniający normę EURO 5 z filtrem cząstek stałych DPD.
- Moduł rejestrujący parametry pojazdu.
- Nowa maska (pokrywa) silnika.
- 6-biegowa skrzynia manualna.
- 5-stopniowa skrzynia automatyczna z trybem sekwencyjnym.
- Przednie zawieszenie niezależne na sprężynach spiralnych.
- Nowo zaprojektowana tylna oś.
- System elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC.