Tuner z Bochum, XXX-Performance poddał rekonstrukcji sportowe Audi R8 z 4,2-litrowym silnikiem V8. O seryjnym silniku możecie jednak zapomnieć, niemieccy specjaliści władowali bowiem pod maskę Audi R8 5,2-litrową jednostkę V10, przy okazji optymalizując jej oprogramowanie. Wymianę silnika uzupełnili dodając do auta czerpnię powietrza z włókna węglowego marki BMC i sportowy układ wydechowy z systemem kontroli przepustnic Capristo. Zaowocowało to zwiększeniem mocy silnika do ok. 650 KM.
Tunerzy z XXX-Performance zadbali również o odpowiednie opakowanie dla tego „potwora”. Silnik ochroniono pokrywą z włókna węglowego. Nadwozie pokryto folią w kolorze jadowitej zieleni, a obudowy lusterek bocznych i boczne osłony wlotów powietrza folią imitującą włókno węglowe. Atrapę chłodnicy polakierowano na czarno, a reflektory przyciemniono. Zmodyfikowane Audi R8 porusza się na oponach Dunlop SP Sport Maxx w rozmiarze 235/30R20 z przodu i 295/25R20 z tyłu, zamontowanych na 20-calowych obręczach.
Niemcy zmodyfikowali także całkowicie zawieszenie typu coil-over marki H&R dodając system G-Rider Airride, dzięki czemu nadwozie można mocno przybliżyć do nawierzchni drogi.
Wnętrze spersonalizowano tak, że mało przypomina wersję fabryczną. Prawie w całości obito je skóra i alcantarą o wyglądzie włókna węglowego – znajdziemy je na podsufitce, desce rozdzielczej, kierownicy, fotelach i panelach drzwiowych. Materiały połączono białymi nićmi. Podłokietniki natomiast pokryto prawdziwym włóknem węglowym. W kabinie zamontowano także fotele Audi RS o lekko zmodyfikowanym kształcie.