Pamiętacie specjalną edycję Porsche Cayman S, którym niemiecki producent uczcił zdobycie dwóch milionów fanów na profilu w znanym portalu społecznościowym Facebook? Aston Martin postanowił, że nie będzie gorszy i w listopadzie zeszłego roku rozpoczął specjalną kampanię na najbardziej znanym portalu społecznościowym, pytając fanów, który z jego modeli podoba im się najbardziej. Wielbiciele brytyjskich klasyków wybrali DB9, a następnie w serii kolejnych ankiet zdecydowali, jak będzie wyglądać z zewnątrz i wewnątrz specjalna edycja, której produkcja rozpoczęła się po tym, jak na facebookowym profilu Astona Martina milionowy fan kliknął „Like it”.
Okolicznościowy Aston Martin nosi nazwę DB9 1M i jest unikalnym pojazdem stworzonym w jednym egzemplarzu. Jego niebieskie nadwozie ozdobiono specjalną, białą grafiką „Aero”, a standardowe obręcze wymieniono na 20-calowe felgi w kolorze „Silver Diamond”. Wnętrze wykończono dwukolorową tapicerką z czarnej i czerwonej skóry.