Audi R8 bez wątpienia przetarło konstruktorom z Ingolstadt drogę na szczyt motoryzacyjnego Olimpu. Zarówno w „mniejszej” wersji z silnikiem V8, jak i z jednostką V10 R8 przekonuje zarówno rzucającym się w oczy wyglądem, jak i spektakularnymi osiągami. Perfekcyjnie wykorzystuje także swoje dwa atuty: charakter zbliżony do „brata” z grupy Volkswagena: Lamborghini Gallardo i egzotyczną rolę, jaką w gamie produktów grupy odgrywa między wielką armadą modeli Porsche 911.
Nadanie Audi R8 nowego stylu z pewnością nie jest łatwym zadaniem, jednak tuningowy specjalista Prior Design podjął się go i zaprezentował właśnie imponujące rezultaty swej pracy. Tuner zmienił standardowe Audi R8 w brutalny pojazd w stylu wyścigowym o nazwie PD-GT850, który z pewnością prezentowałby się świetnie na najbardziej znanych torach, choćby na Nurnburgring. Przednia część nadwozia została kompletnie przeprojektowana. Zainstalowano poszerzony przedni fartuch ze zintegrowanym spojlerem z włókna węglowego. Dodatkowo zamontowano nowe pokrywy wlotów powietrza z rozpórkami z włókna węglowego. Maskę silnika zaopatrzono w wyloty powietrza z czterema lamelami. Zestaw nowych, przednich błotników optycznie poszerza nadwozie.
Eksperci z Prior Design zoptymalizowali przepływ powietrza wzdłuż pojazdu instalując aerodynamiczne progi boczne, które opcjonalnie można wyposażyć w cztery diody LED podświetlające podwozie samochodu. Tuner oferuje także dodatkowo boczną osłonę karoserii z włókna węglowego, poszerzającą nadwozie.
Tył pojazdu mógłby należeć do bolidu startującego w serii GT3. Masywny spojler i zderzak tylny z poprzecznymi wlotami powietrza dociskają tylną oś do podłoża. Prior Design dodał do tego elementy poszerzające optycznie także tylną część nadwozia. Całość uzupełnił stylowy „chwytacz powietrza” na dachu.
Niemiecki tuner dopasował do tego wszystkiego nowe, 20-calowe obręcze i opony marki Continental w rozmiarze 265/30R20 z przodu i 325/25R20 z tyłu. Chętni mogą także zamówić specjalny, sportowy układ wydechowy z przepustnicami oraz dodatkową konwersję silnika, dzięki której zostaje on wzmocniony do 565 KM.
A gdyby komuś nie podobało się poszerzone Audi R8, to Prior Design pracuje właśnie nad „wąską” wersją Audi R8-Aerodynamikkits.