Na trwających w dniach 1-9 grudnia targach tuningowych Essen Motor Show znany niemiecki tuner AC Schnitzer przedstawia premierowo swój program modyfikacji dla BMW M135i. Koncepcja specjalistów z AC Schnitzer opiera się na BMW F21 wyposażonym w 3-litrowy silnik, który standardowo generuje moc 320 KM/235 kW i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. W rękach ekspertów z Aachen jednostka napędowa wzmocniła się do 360 KM/265 kW, jednak panowie z AC Schnitzer pomyśleli o aspekcie ekologicznym, bo za zwyżką mocy nie poszedł wzrost emisji CO2.
Oprócz tego samochód zyskał zestaw nowych sprężyn zawieszeniowych wykonanych na specjalne zamówienie oraz kilka nowych zestawów obręczy o średnicy od 18 do 20 cali, w kolorze czarnym lub srebrnym. W tyle BMW pojawiły się nowe, chromowane końcówki rur wydechowych „Racing”, a w przedniej części nadwozia: dwuczęściowy spojler (dostępna jest także wersja jednoczęściowa). W tylnej części dachu także umieszczono nowy spojler. Część nadwozia pod dolną krawędzią otworu bagażnika pokryto ochronna folią.
W kabinie wymieniono fabryczną gałkę dźwigni zmiany biegów na aluminiowy element z serii Black Line. Klienci będą mogli opcjonalne wymienić go na podświetlaną gałkę obciągniętą skórą. AC Schnitzer będzie także wkrótce oferować aluminiową pokrywę Black Line na system i-Drive, kolejny wariant gałki dźwigni zmiany biegów z cyfrowym wyświetlaczem, aluminiową dźwignię hamulca ręcznego z chromowanymi akcentami, welurowe dywaniki oraz aluminiowy podnóżek.