Amerykańscy klienci mogą się już cieszyć nową, zimową edycją specjalną modelu Chrysler 300, którą opatrzono nazwą “Glacier”, czyli “Lodowiec”. Chrysler 300 Glacier ma w założeniu producenta równie dobrze spisywać się w mieście, jak i na zaśnieżonych zboczach podczas wypadu na narty.
Odpowiednie wyposażenie techniczne wydatnie ułatwia mu to zadanie. 8-biegowa przekładnia automatyczna, którą steruje się za pomocą manetek umieszczonych przy kierownicy współpracuje z mocnym, 3,6-litrowym silnikiem V6 Pentastar, nowym, sportowym układem wydechowym, dolotem zimnego powietrza i zaawansowanym napędem na wszystkie koła. Chrysler 300 Glacier może się pochwalić mocą 300 KM, świetną trakcją niezależnie od warunków pogodowych i dobrymi osiągami. Jeśli jednak trzysta koni mechanicznych to za mało, można także nabyć wariant z legendarnym, 5,7-litrowym silnikiem V8 HEMI pod maską, który w tym przypadku wyposażono w rozwiązanie Fuel Saver Technology odłączające połowę cylindrów, gdy nie są one potrzebne. Jednostka HEMI generuje 363 KM mocy.
Napęd na wszystkie koła zastosowany w Chryslerze 300 Glacier obejmuje między innymi jedyne w tym segmencie połączenie systemu ATC (Active Transfer Case) dystrybuującego dynamicznie moment obrotowy między przednią a tylną osią i systemu odłączania przedniej osi, które wpływają pozytywnie na zmniejszenie zużycia paliwa. Innowacyjny system AWD niezauważalnie przechodzi z trybu napędu na oś tylną do trybu napędu na wszystkie koła. Gdy napęd 4×4 jest niepotrzebny, system automatycznie odłącza przednią oś, by jak najekonomiczniej wykorzystać dostępną ilość paliwa, nie wpływając negatywnie na osiągi i łatwość prowadzenia auta.
Od strony wizualnej Chrysler 300 Glacier bazuje na modelu 300S i zachowuje nowoczesną stylistykę nadwozia i kabiny amerykańskiego sedana. Uzupełniono go jednak o indywidualne akcenty nawiązujące do jego zimowej natury. W przedniej części nadwozia znajdują się ciekawe detale w kolorze nadwozia, obudowy lusterek bocznych i reflektorów są czarne, a atrapę chłodnicy pokryto czarnym chromem. Opcjonalnie można pokryć czarnym, błyszczącym lakierem także dach, co podkreśla sylwetkę i ciekawe proporcje Chryslera 300 Glacier.
Samochód udekorowano 19-calowymi obręczami z lekkich stopów, na których zamontowano wyczynowe, całoroczne opony P235/55R19. Oprócz zarezerwowanego wyłącznie dla tej wersji koloru lakieru w odcieniu „perłowego błękitu lodowcowego” przyszli właściciele będą mogli wybrać Chryslera 300 Glacier w kolorze białym lub srebrnym.
We wnętrzu kabiny umieszczono sportowe fotele obite czarną tkaniną ze skórzanymi aplikacjami. Konsolę środkową, deskę rozdzielczą, kierownice i panele drzwiowe ozdobiono czarnym lakierem fortepianowym.