Nowe Renault Clio w wariancie kombi ma atletyczne kształty, modułową koncepcję wnętrza i bagażnik o pojemności 443 decymetrów sześciennych, a po złożeniu tylnej kanapy możemy powiększyć jego przestrzeń bagażową do pojemności 1380 decymetrów sześciennych. Fotel pasażera obok kierowcy również można złożyć na płasko, a wtedy do naszego nowego Clio Estate zmieszczą się przedmioty o długości do 2,48 m.
Wygląd nadwozia zainspirowały sportowe pojazdy typu „shooting-brake”. Clio Estate nawiązuje też do niektórych rozwiązań stylistycznych z Renault DeZir. Mierzy 4267 mm długości, a rozstaw osi jest taki sam, jak w hatchbacku, jednak tylny zwis jest wydłużono.
W kabinie Clio kombi znajdziemy też multimedialny tablet R-Link z różnorodnymi aplikacjami, który łączy się jednocześnie z samochodem i Internetem.
Nowe Renault jest oferowane z obszerną gamą silników nowej generacji, w tym z 3-cylindrową jednostką benzynową Energy TCe 90 zużywającą 4,5 l paliwa na 100 km i emitującą 104 g CO2/km oraz silnikiem wysokoprężnym Diesel Energy dCi 90 konsumującym tylko 3,2 l oleju napędowego na 100 km i emitującym 83 g CO2 na kilometr. Odświeżoną ofertę silnikową uzupełnia pojawienie się w Clio kombi dwusprzęgłowej przekładni EDC, która od połowy tego roku będzie dostępna z jednostką napędową TCe 120, a nieco później także z silnikiem dCi 90.
Nowe Renault Clio Estate pojawi się w salonach sprzedaży w pierwszej połowie tego roku.