Specjalizująca się w tuningu modeli BMW firma Manhart Racing z Wuppertalu pokazała swoje najmłodsze dziecko, czyli przeróbkę BMW M6. Aktualnie Manhart Racing oferuje możliwość modyfikacji trzech bawarskich „sportowców”: M6 Coupe (F13), M6 Cabriolet (F12) i M6 Gran Coupe (F06). Tuning polega na obniżeniu zawieszenia, wymianie opon i obręczy oraz zwiększeniu mocy silnika.
W kwestii obniżenia zawieszenia przyszli właściciele zmodyfikowanego BMW M6 mają wybór między klasycznym typem coil-over lub wymianą sprężyn. Ta druga opcja polecana jest przede wszystkim tym osobom, które nie chcą rezygnować z systemu EDC. Nadkola BMW M6 na zdjęciach wypełniają opony zamontowane na 21-calowych obręczach MHR08 Track Spec stworzonych przez ADV.1. Obręcze mają matowe czarne ramiona i srebrne krawędzie.
Manhart Racing oferuje cztery warianty wzmocnienia silnika. „Stage 1” oznacza zwiększenie mocy do około 620 KM i maksymalnego momentu obrotowego do 720 Nm dzięki optymalizacji jednostki kontrolnej silnika. „Stage 2” polega na przeprogramowaniu software’u jednostki napędowej i zamontowaniu dodatkowych rur wylotowych przednich. Te zabiegi zwiększają moc BMW M6 do 640 KM, a maksymalny moment obrotowy do 760 Nm. „Stage 3” dodatkowo obejmuje montaż tłumika MHR Sport i układu poboru powietrza z włókna węglowego przygotowanego przez Gruppe M. Moc silnika wrasta w ten sposób do 670 KM, a maksymalny moment obrotowy do 790 Nm. Ostatni wariant – „Stage 4” oddaje do dyspozycji kierowcy 700 KM mocy i 860 Nm maksymalnego momentu obrotowego.