Porsche 991 Carerra S Convertible stało się niedawno obiektem zainteresowania znanej firmy tuningowej Gemballa, która po tajemniczej śmierci właściciela przeorganizowała się i powróciła do aktywnej działalności. Dla kabrioletu Carrera S niemieccy specjaliści przygotowali nowy pakiet aerodynamiczno-techniczny o nazwie GT.
W przedniej części Porsche zyskało mocno konturowany zderzak z trzema, dużymi wlotami powietrza i dokładkę na spojler wykonaną z włókna węglowego, które nadają pojazdowi bardziej agresywny charakter. Z boku podkreślono kształtne fartuchy jeszcze mocniej zarysowanymi konturami, które prowadzą wzrok ku tyłowi Carrery S. Tu uwagę zwracają: ciemna wnęka w zderzaku, pas z włókna węglowego umieszczony między światłami, dyfuzor z wycięciami na końcówki rur wydechowych i tzw. „Gurney flap” – czyli listwa zamontowana na zakończeniu tylnego spojlera. Wszystko to sprawia, że samochód wydaje się szerszy i niżej zawieszony.
Wszystkie nowe komponenty nadwoziowe zostały wykonane z włókna węglowego, które pozostawiono w naturalnym stanie lub polakierowano w kolorze reszty karoserii. Ciekawe są także umieszczone po obu stronach tylnego dyfuzora, potrójne końcówki rur wydechowych. Nowy układ wydechowy zaopatrzono w przepustnice modyfikujące „gang” silnika. Przy okazji zwiększa moc silnika o 10 KM.
Krótsze, sztywniejsze sprężyny współpracujące z fabrycznym systemem PASM pozwoliły na obniżenie zawieszenia Porsche o 20 mm. Pojazd ozdobiono także 21-calowymi obręczami GForged-one, które mogą mieć kolor czarny lub spiżowy.
W Carerze zastosowano również wyczynowy układ hamulcowy złożony z komponentów Brembo.
Gemballa zadbał o nowy wygląd wnętrza Porsche, ale zaznacza, że klienci mogą zażyczyć sobie dowolnego zestawienia materiałów wykończeniowych.