Przedwczoraj rozpoczął się międzynarodowy salon samochodowy w Szanghaju. Wszystkie liczące się marki motoryzacyjne prezentują tam premierowo nowe modele lub pojazdy koncepcyjne, starają się zwłaszcza producenci z lokalnego, azjatyckiego rynku – w końcu Chińczycy to naród o wielkiej sile nabywczej. Na stoisku Suzuki zadebiutowała koncepcyjna wizja nowego sedana, która nosi nazwę Authentics.
Suzuki Authentics to komfortowy sedan z segmentu C. Niskie nadwozie, długi rozstaw osi oraz ostre i sportowe linie stylistyczne nadają temu konceptowi wyjątkowy charakter nowoczesnego, eleganckiego samochodu. Nazwa Authentics wywodzi się z połączenia angielskich słów „authentic”, czyli autentyczny, oraz „sedan”, sugerując, że model ten przedstawia wyobrażenie Suzuki na temat prawdziwego sedana przyszłości.
Suzuki planuje rozpoczęcie produkcji i sprzedaży samochodu bazującego na koncepcyjnym Authentics pod koniec 2014 roku. Nowy model oferowany będzie w Chinach, gdzie sedany z segmentu C stanowią bardzo ważny segment rynkowy. Ponadto, dzięki wprowadzeniu Nowego SX4 pod koniec 2013 roku, Suzuki planuje zwiększenie swojego udziału w chińskim rynku samochodowym.