MotoNews.pl

Chevrolet Camaro Hot Wheels Edition, czyli jak spełnić marzenie z dzieciństwa

10 maja 2013

Kategoria | Rynek
Marka, model | ,
Camaro Hot Wheels 3

Czy chcieliście kiedyś usiąść za kierownicą swojego ulubionego „resoraka”? Wasze marzenie może teraz zostać spełnione za sprawą Chevroleta Camaro Hot Wheels® Edition. Model Camaro Hot Wheels® przypomina dziecięce lata wszystkim tym, którzy kiedyś bawili się samochodzikami. Hot Wheels to nazwa kolekcji małych aut w skali 1:64 (a później 1:43) tworzonych od 1968 roku przez amerykańską firmę Mattel. W 1968 roku wprowadzono na rynek szesnaście „resoraków”, z których pierwszym był ciemnoniebieski Chevrolet Custom Camaro.

Chevrolet Camaro Hot Wheels® Edition zadebiutował podczas targów SEMA w Las Vegas i jest pierwszym pełnowymiarowym modelem Hot Wheels® w wersji produkcyjnej. Model będzie oferowany w ściśle ograniczonej liczbie egzemplarzy w wybranych punktach dealerskich Chevroleta w Europie.

Pod maską Chevroleta Camaro Hot Wheels® Edition pracuje silnik V8 o pojemności 6,2 litra, połączony z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Samochód łączy zewnętrzny styl sportowego wariantu Camaro ZL1 z niebieskim lakierem nadwozia Kinetic Blue oraz niepowtarzalnymi akcentami graficznymi. Pozostałe elementy wyróżniające się w nadwoziu to:

  • tylny spoiler ZL1,
  • górna osłona chłodnicy ZL1,
  • pakiet nakładek obejmujący przedni spoiler oraz boczne progi,
  • czarne obręcze aluminiowe o średnicy 20 cali,
  • matowe wykończenie maski silnika i czarna listwa na tylnym panelu pomiędzy lampami,
  • emblematy dekoracyjne na nadkolach w kształcie płomieni,
  • logotypy Hot Wheels® na osłonie chłodnicy i pokrywie bagażnika.

Czarna, skórzana tapicerka wnętrza została zaakcentowana czerwono-czarnymi przeszyciami dekoracyjnymi siedzeń oraz logotypami Hot Wheels® umieszczonymi na przednich fotelach.

Model Camaro Hot Wheels® Edition jest obecnie wystawiany podczas paryskich targów branżowych „Foire de Paris”, które trwają do 12 maja 2013 roku. Samochód został zapakowany w gigantyczne pudełko, dając wszystkim zwiedzającym okazję do wykonania niepowtarzalnego zdjęcia pamiątkowego.

„Foire de Paris” to największe we Francji targi oferujące możliwość zapoznania się z kulturami całego świata oraz najnowszymi trendami dekoracji domu i otoczenia. W targach bierze udział ponad 2000 wystawców, a w tym roku organizatorzy szacują, że w halach wystawienniczych pojawi się ponad 700 000 zwiedzających z całej Europy.

Zdjęcia: Chevrolet