Toyota zaprezentowała właśnie model Corolla w odsłonie na 2014 rok i specyfikacji amerykańskiej. Nowy design nadwozia nawiązuje do motywu „Iconic Dynamism” – nowego stylu, który reprezentował atletyczny koncept Corolla Furia zaprezentowany w styczniu tego roku na North American International Auto Show.
Samochód ma dłuższy rozstaw osi i krótsze zwisy z przodu i tyłu, co daje wrażenie atletycznej budowy i mocnej osobowości. Mocniej zarysowane nadkola i proste, gładkie linie dużych powierzchni nadwozia dodają sylwetce nowej Corolli sporo elegancji. Linia dachu została wydłużona i ostrzej opada w kierunku krótszej niż dotychczas pokrywy bagażnika. Całość uzupełnia oferta nowych obręczy z lekkich stopów o średnicy od 15 do 17 cali. Nowa Corolla będzie też dostępna w trzech nowych kolorach nadwozia.
Toyota Corolla 2014 w specyfikacji północnoamerykańskiej ma też bardziej wyrafinowane wykończenia we wnętrzu wykonane z takich materiałów, jak metal, czy czarny lakier fortepianowy. Dzięki wydłużeniu rozstawu osi do 2700 mm przestrzeń na nogi pasażerów na tylnej kanapie zwiększyła się o 75 mm.
Nowa Corolla w USA będzie oferowana także w nowym wariancie wyposażeniowy LE Eco wyposażonym w wydajną, 1,8-litrową jednostkę napędową z technologią Valvematic, która generuje moc 140 KM. Wariant ten ma też poprawiony profil aerodynamiczny nadwozia i ogumienie o niskim oporze toczenia. Corolla w wariantach L, LE i S będzie napędzana 1,8-litrowym, 4-cylindrowym silnikiem VVT-i o mocy 132 KM. Corolle L i S będą dostępne z 6-biegową przekładnią manualną. Corolla LE Eco będzie mogła pracować w trybie ECO wspomagającym jazdę z oszczędnym zużyciem paliwa, a Corolla S będzie mogła pracować w trybie SPORT sprawiającym, że samochód żywiej reaguje na działania kierowcy.