Ford przedstawił model F-150 Tremor w specyfikacji amerykańskiej, który jest pierwszą sportową ciężarówką napędzaną silnikiem EcoBoost. Producent twierdzi, że propozycja ta powinna zainteresować zwłaszcza entuzjastów cięższych samochodów, którzy chcą korzystać z osiągów charakterystycznych dla silnika V8, lecz płacić za paliwo tak, jakby pod maską samochodu pracowała jednostka V6.
Ford F-150 Tremor z krótkim rozstawem osi wejdzie do sprzedaży USA jesienią tego roku. Nowy pickup łączy styl oferowany przez producenta w pakiecie FX Appearance z silnikiem EcoBoost i zoptymalizowaną osią tylną. Model ma też krótkie przełożenie przekładni głównej 4.10, co umożliwia szybkie przyspieszanie.
Nadwozie ozdobiono czarnymi akcentami, a opony zamontowano na czarnych, 20-calowych obręczach z lekkich stopów. Na bocznych panelach nadwoziowych F-150 Tremor znajdziemy ozdobne grafiki i czarne plakietki z czerwonymi literami. Tremor jest też jedynym Fordem F-150 z typową kabiną, w której znajdziemy „pływającą” konsolą środkową i kubełkowymi fotelami. Wnętrze Forda F-150 Tremor wykończono tapicerką z czarnej skóry z czerwonymi obszyciami. Kierownica również została obciągnięta czarną skórą, której poszczególne części zeszyto czerwonymi nićmi. Do tego dodano akcenty z polerowanego metalu. Na fotelach pojawiły się dodatkowo wstawki z Alcantary. Kierowca może korzystać z systemu SYNC z technologią MyFordTouch zmodyfikowanego w taki sposób, by można go było obsługiwać nawet w rękawicach roboczych.
Serce Forda F-150 Tremor to 3.5-litrowy silnik EcoBoost o mocy 365 KM dostępnej od 5000 obr./min. i maksymalnym momencie obrotowym 570 Nm dostępnym od 2500 obr./min (90% momentu obrotowego dostępne jest już w zakresie od 1700 do 5000 obr./min.). Do wyposażenia standardowego pickupa należy także tylna blokada mechanizmu różnicowego, zarówno w wersji z napędem na jedną, jak i na obie osie.