Tunerzy z M&D Exclusive Cardesign kierują się mottem brzmiącym: “Klient ma zawsze rację”, więc próbuje zrealizować każde, nawet najdziwniejsze życzenia, nawet jeśli w warsztacie zjawia się człowiek, który chce dokonać całkowitej przemiany Mercedesa-Benz E500 Coupe – i na zewnątrz, i od środka.
Bazę projektu stanowiło coupe E500 z roku 2009 napędzane klasycznym, 5,5-litrowym silnikiem V8, w nierzucającym się w oczy kolorze nadwozia o odcieniu obsydianowej czerni. Największą atrakcją w propozycji M&D Exclusive Cardesign jest bez wątpienia kilkuelementowy pakiet poszerzający nadwozie o nazwie PD850 Black Edition. Oprócz nowego zderzaka przedniego obejmuje także nakładkę na maskę silnika, nowe błotniki i dokładkę na spojler przedni w kolorze czerwonym. Przednią i tylną część nadwozia łączą nowe fartuchy boczne. Tył został poważnie poszerzony przez nowe panele boczne i nowy fartuch ze zintegrowanym dyfuzorem. Całość wieńczy spojler na pokrywie bagażnika.
Pod maską Mercedesa pracował wspomniany już, klasyczny silnik V8 o seryjnej mocy 387 KM/285 kW i maksymalnym momencie obrotowym 530 Nm. Moc jednostki napędowej zwiększono do 401 KM dzięki optymalizacji oprogramowania nią zarządzającego. Maksymalny moment obrotowy wzrósł jednocześnie do 560 Nm. SM&D zamontowało także nowy, sportowy układ wydechowy ze stali szlachetnej, z końcówkami zapożyczonymi z modelu SL65 AMG. Tunerzy zafundowali też silnikowi nową czerwono-czarną pokrywę.
Samochód porusza się teraz na oponach Falken FK452 w rozmiarze 285/25R20 z tyłu i 235/30R20 z przodu zamontowanych na 20-calowych obręczach z lekkich stopów, zza których wyglądają czerwone zaciski hamulcowe. W zawieszeniu wymieniono standardowe sprężyny na wyczynowe elementy marki H&R, dzięki czemu udało się przybliżyć podwozie Mercedesa do nawierzchni drogi.
Modyfikacje nie ominęły również wnętrza coupe z 2009 roku. Wymieniono kierownicę na model AMG z manetkami do zmiany biegów, a kabinę ozdobiono dekoracyjnymi elementami z drewna w odcieniu głębokiej czerni i oświetleniem LEDowym.