Zaparkowana w porcie w Monte Carlo limuzyna Audi S8 zmodyfikowana przez firmę tuningową MTM zwraca uwagę powściągliwą elegancją. Czarna, długa sylwetka spoczywająca na ogumieniu w rozmiarze 305/30 ZR 21 zamontowanym na specjalnych obręczach MTM Bimoto. Majestatyczna zarówno w ruchu, jak i wtedy, gdy stoi spokojnie przy krawężniku odróżnia się na pierwszy rzut oka od swej standardowej siostry biało-czarnymi literami mtm umieszczonymi na tylnych nadkolach.
MTM S8 Biturbo kryje jednak znacznie więcej niespodzianek we wnętrzu. 8-cylindrowy silnik zamiast fabrycznych 520 KM generuje teraz aż 650 KM dostępnych od 5950 obr./min. To wystarczy, by luksusowy pojazd potrafił przyspieszyć z miejsca do 100 km/h w czasie zaledwie 4 sekund. Imponująca jest również prędkość maksymalna, jaką może rozwinąć stuningowane Audi S8 – to 293 km/h („tylko” tyle, ponieważ ograniczono ją elektronicznie). Maksymalny moment obrotowy 800 Nm dostępny jest w szerokim zakresie od 1700 do 5500 obr./min. Kierowca może zapanować nad samochodem dzięki wzmocnionemu układowi hamulcowymi z tarczami 405 x 38 mm przy osi przedniej.
Za pakiet wzmacniający jednostkę napędową Audi S8 MTM życzy sobie około 4925 euro. Zestaw nowych obręczy MTM będzie nas kosztować niemal 5800 euro. Do tego możemy domówić jeszcze pneumatyczne zawieszenie F-Cantronic za 1750 euro i wspomniany już układ hamulcowy za 6700 euro. Jeśli to nam nie wystarczy, MTM oferuje dla limuzyny Audi także układ wydechowy ze stali szlachetnej za 4500 euro.