Na Międzynarodowej Wystawie Samochodowej we Frankfurcie nad Menem nobliwa, brytyjska marka Rolls-Royce chwali się najnowszą odmianą modelu Phantom o “niebiańskiej” nazwie “Celestial” (ang.”niebiański” lub „niebieski”). Specjalna edycja ma upamiętniać szczególną chwilę w historii marki – o północy 1 stycznia 2003 roku ogłoszona została informacja, że Rolls-Royce Motor Cars odradza się jako nowa, prężnie działająca firma pod skrzydłami BMW Group. W tym dniu do nowego właściciela trafił także pierwszy Phantom, jaki zszedł z linii produkcyjnej. Specjalna edycja Rolls-Royce Celestial Phantom ma przywołać ducha tamtego wieczoru i wyróżniać się elegancją oraz lekkością stylu charakterystycznymi dla dzieł projektantów i rzemieślników z Goodwood.
Schemat kolorystyczny nadwozia przywodzi na myśl nocne niebo. W lakierze zatopiono mikroskopijne cząstki szkła, które nadają barwie głębi i rozświetlają ją. Wrażenie kontaktu z nocnym niebem nie opuszcza nas również po wejściu do kabiny tego specjalnego Phantoma o poszerzonym rozstawie osi.
Pasażerów wita wnętrze stworzone specjalnie na potrzeby tego modelu. Projektanci na nowo zinterpretowali wygląd podsufitki „starlight” imitującej gwiaździste niebo za pomocą „konstelacji” z tysięcy włókien optycznych ręcznie wplecionych w tkaninę. Co więcej, upewnili się w miejscowym planetarium, że układ tych konstelacji odpowiada temu, co rzeczywiście możemy zobaczyć na niebie. Projektanci zaplanowali także, w jaki sposób „gwiazdy” z podsufitki będą się odbijać na powierzchni pokrywy tylnego schowka na napoje. Tapicerkę wykonano z najdelikatniejszej skóry w odcieniu „Dusk” (zmierzch) – atramentowej barwie kojarzącej się z bezchmurnym, nocnym niebem. Na liście wyposażeniowej Rolls-Royce’a Celestial Phatnom znalazły się także specjalne kieliszki i szklanki z wygrawerowanym, ozdobnym motywem oraz bogato zaopatrzony zestaw piknikowy z talerzami udekorowanymi rysunkami konstelacji gwiezdnych.