McLaren P1 to supersamochód z napędem hybrydowym o brutalnej mocy 916 KM i maksymalnym momencie obrotowym 900 Nm wyciskanych z jednostki elektrycznej (179 KM) i 3,8-litrowego silnika V8 Biturbo. Zgodne z danymi producenta pojazd rozpędza się z miejsca do 100 km/h zaledwie w 2,8 sekundy, a prędkość 200 km/h osiąga już po 6,8 sekundach. Wskazówka prędkościomierza zatrzyma się na wskazaniu 300 km/h już po 16,5 sekundy po ruszeniu z miejsca P1.
Czy takie cud techniki można jeszcze udoskonalić? Jens Engelmann, twórczy umysł z niemieckiej firmy tuningowej German Special Customs stwierdził, że potrafi to zrobić.
Swój projekt German Special Customs nazwało „Night Glow”, czyli „Nocny Blask”. Nadwozie McLarena P1 „Night Glow” zyskało stworzony przez German Special Customs zestaw komponentów poprawiających aerodynamikę, które zbliżają P1 jeszcze bardziej do charakterystyki samochodu wyścigowego. W pakiecie tym znalazły się m.in.: nowy fartuch przedni ze światłami do jazdy dziennej LED oraz dużymi otworami wentylacyjnymi, dokładka na spojler, regulowane skrzydło tylne w rozmiarze XXL oraz czerpnia powietrza na dachu. Do tego tunerzy dodali nowe fartuchy boczne i tylny dyfuzor ze zintegrowanymi otworami wentylacyjnymi. Seryjne końcówki rur wydechowych o przekroju trapezu zastąpiono natomiast dwoma elementami o okrągłym przekroju i średnicy 100 mm. Nowy jest także cały układ wydechowy, dzięki czemu niemieckim tunerom udało się uzyskać małą zwyżkę mocy do okrągłych 1000 KM!