Renault odnawia w lecie tego roku swój model Trafic. Jego kabina, stanowiąca prawdziwe „biuro na kółkach”, jest wyposażona w liczne elementy ułatwiające pracę w samochodzie, takie jak uchwyty na telefon i tablet, miejsce na laptop czy rozkładany stolik do pisania.
Nowa oferta silników, w której zużycie paliwa zostało obniżone nawet do 5,7 l/100 km, łączy niskie zużycie paliwa z wysokimi osiągami (moment obrotowy sięgający 340 Nm i 140 KM mocy). Użytkownicy zauważą, że średnie zużycie paliwa spadło o 1 l/100 km w porównaniu do Trafica II (aktualnej generacji modelu), co w ciągu 3 lat przekłada się na oszczędność 5 000 zł. Strefa ładunkowa ma równie imponujące parametry. Trafic oferuje największą długość załadunku na rynku (4,15 m w wersji L2). Zachowano też wymiary i prostopadłościenny kształt nadwozia, tak ceniony przez klientów w modelu poprzedniej generacji.
Nowy Trafic jest montowany w Sandouville. Renault wykorzystuje do produkcji swojej gamy samochodów dostawczych, która jest numerem 1 na rynku europejskim, trzy zakłady znajdujące się na terenie Francji.