Renault kontynuuje ofensywę na rynku crossoverów i wprowadza model Kadjar, swój pierwszy crossover w segmencie C. Kadjara można zobaczyć jeszcze przed jego oficjalną prezentacją dzięki kampanii prowadzonej w mediach społecznościowych.
Nowa nazwa dla nowego crossovera
Nazwa Kadjar powstała z połączenia KAD i JAR. KAD pochodzi bezpośrednio od terminu „quad” – samochodu z napędem na cztery koła, do jazdy poza drogami utwardzonymi, natomiast JAR odwołuje się zarazem do pojęć „agile” (zwinny, zwrotny) i „jaillir” (pojawić się błyskawicznie). Brzmienie i pisownia nazwy Kadjar mają egzotyczne zabarwienie
i stanowią zaproszenie do przygody i odkrywania nowych horyzontów. Kadjar w naturalny sposób wpisuje się w świat crossoverów marki Renault, obok modeli Captur i Koleos.
#KADJAR: kampania promująca świat Renault KADJAR w sieciach społecznościowych
Od 26 stycznia 2015 roku marka Renault będzie aktywnie działać w sieciach społecznościowych, proponując internautom odkrycie świata modelu Kadjar. Codziennie będą pojawiały się nowe, oryginalne zdjęcia i filmy wideo w oczekiwaniu na oficjalną prezentację Renault KADJAR w dniu 2 lutego 2015 roku.