Na salonie w Genewie Renault prezentuje model KADJAR, po raz pierwszy pokazany na początku lutego br. Ten kompaktowy crossover stanowi innowacyjną i atrakcyjną ofertę w tym segmencie.
Dzięki Kadjarowi Renault poszerza swoją ofertę crossoverów. Nowy model należy do segmentu C i pozycjonuje się pomiędzy Capturem i Koleosem. W tym dynamicznie rozwijającym się segmencie Kadjar pomoże Renault w realizacji ambitnych celów na rynkach międzynarodowych.
Kadjar będzie też pierwszym samochodem Renault, który od 2016 roku będzie produkowany w Chinach. W 2014 roku sprzedano tam ponad 22 miliony samochodów, a croossovery stanowią 26% rynku. Chiny są obecnie największym rynkiem zbytu na świecie.
Kadjar, zaprojektowany na wspólnej platformie Renault-Nissan – CMF C/D, stanowi doskonały przykład umiejętności Aliansu w segmencie crossoverów.
Kadjar proponuje nową wizję crossovera o płynnej linii i atletycznym designie. Stylistyka wnętrza łączy sportowe cechy z wyrafinowanymi materiałami i wykończeniem wysokiej klasy.
Wyposażony w nowoczesne systemy zapewnia dostęp do usług on-line dzięki R-Link 2. Pełen komfort kierowcy gwarantują najnowsze układy wspomagające prowadzenie auta.
Dostępne w wersji z napędem na dwa i na cztery koła, Renault Kadjar zaprasza do ucieczki od codzienności, a jednocześnie dzięki swoim kompaktowym wymiarom (4,45 m długości i 1,84 m szerokości) jest bardzo zwrotne, co przydaje się podczas jazdy po mieście.
Napędzane silnikami z gamy Energy, łączy przyjemność jazdy z niskim zużyciem paliwa.
Sprzedaż nowego modelu rozpocznie się w Europie, krajach afrykańskich oraz w basenie Morza Śródziemnego na początku lata.