Podczas salonu samochodowego Auto Shanghai 2015, Honda Motor (China) Investment Co., Ltd. (HMCI), spółka zależna Hondy w Chinach, zaprezentowała Concept D – prototyp nowego modelu segmentu SUV.
Concept D odzwierciedla kierunek stylistyczny przyszłego reprezentanta segmentu SUV, przeznaczonego do masowej produkcji. Będzie to samochód dedykowany wyłącznie na rynek chiński, gdzie ma on pełnić rolę najnowocześniejszego SUV-a w ofercie firmy Honda, oferującego świetne własności jezdne i przestronne wnętrze.
Wyposażony w najnowsze systemy bezpieczeństwa oraz inne zaawansowane rozwiązania techniczne, SUV bazujący na modelu Concept D będzie sprzedawany zarówno przez Guangqi Honda, jak i Dongfeng Honda i będzie pozycjonowany jako nowy flagowy model Hondy w Chinach.
Komentarz Seiji Kuraishi, prezesa HMCI
„Samochód oparty o Concept D będzie propozycją rynkową wnoszącą nowe wartości, które może zapewnić jedynie Honda, jako pionier rynku SUV w Chinach. Chcemy nieustannie dostarczać chińskim klientom atrakcyjne, supernowoczesne produkty. Aby to osiągnąć, przyspieszymy rozwój naszej firmy w Chinach.”