Hyundai Tucson – najnowszy SUV marki Hyundai jest już dostępny w polskich salonach. Oficjalna sprzedaż modelu rozpocznie się pod koniec sierpnia, jednak już teraz klienci mogą zamówić Tucsona w specjalnej, limitowanej wersji Tour de Pologne.
Nawiązanie do nazwy największej i najbardziej prestiżowej imprezy kolarskiej w Polsce wiąże się z podjęciem współpracy firmy Hyundai z organizatorem wyścigu, polegającej na dostarczeniu floty samochodów do obsługi logistycznej tego wydarzenia. Co więcej, nagrodą główną przewidzianą dla zwycięzcy wyścigu jest właśnie Hyundai Tucson w edycji limitowanej Tour de Pologne.
Oprócz specjalnego oznakowania, Hyundai Tucson w edycji limitowanej wyróżnia się niezwykle bogatym wyposażeniem. Poczucie komfortu gwarantują takie elementy, jak: m.in. panoramiczne okno dachowe, skórzana tapicerka, podgrzewane i wentylowane fotele.
Maksymalne poczucie bezpieczeństwa zapewniają zaawansowane technologicznie systemy: m.in. system monitorowania martwego pola (BSD), ostrzegania o ruchu poprzecznym przy jeździe tyłem, utrzymywania pasa ruchu (LKAS), a także aktywna maska.
Inne, istotne elementy to: światła mijania wykonane w technologii LED, nawigacja z radiem cyfrowym DAB i 8-calowym ekranem dotykowym, dostępna z programem darmowych aktualizacji Map Care.
Tucson w edycji limitowanej Tour de Pologne oferowany jest z najmocniejszymi silnikami: benzynowym 1.6 T-GDI o mocy 177 KM i diesel 2.0 o mocy 185KM.
Tucson objęty jest programem gwarancyjnym, w którego skład wchodzi: 5 lat pełnej gwarancji bez limitu kilometrów, 5 lat Assistance i 5 lat kontroli technicznej.