Hyundai zaprezentował pierwszy szkic modelu stworzonego w ramach nowej, luksusowej marki Genesis. Elegancja projektu i zaawansowane rozwiązania techniczne określają przyszłość całej gamy modelowej marki Genesis.
“G90 to luksusowy sedan, odzwierciedlający naszą koncepcję „Nowego Luksusu”, którą proponujemy Klientom. Marka Genesis jest wynikiem polityki Hyundaia, zgodnie z którą chcemy dostarczać rozwiązania odpowiadające oczekiwaniom współczesnych użytkowników samochodów segmentu premium, gwarantując im całkowitą satysfakcję z codziennego użytkowania samochodu.” – powiedział Woong-Chul Yang, szef Hyundai Motor R & D Center.
Jak przystało na flagowy model, G90 jest zapowiedzią zmian i innowacji, które będą wyróżniać markę Genesis. Dzięki zastosowaniu technologii zorientowanych na potrzeby użytkownika, dynamice jazdy oraz wiodącym systemom bezpieczeństwa, G90 będzie zajmować silną pozycję na rynku samochodów luksusowych.
Powołany specjalnie z myślą o marce Genesis nowy dział designu Hyundaia, skoncentrował się na wyrazistej elegancji i wyważonych proporcjach modelu G90. Masywny grill, w połączeniu z wyszukanym kształtem lamp, podkreśla dynamiczny i niemal futurystyczny charakter samochodu.
Hyundai stworzył markę Genesis – której logo nawiązuje do motywu skrzydeł, z myślą o nowej generacji wymagających Klientów. Wykorzystując swój sukces na globalnym rynku samochodowym, Hyundai wprowadzi do 2020 roku sześć modeli Genesis. Wprowadzenie G90 do sprzedaży w Korei planowane jest na początek przyszłego miesiąca.