Z okazji 65-lecia modelu 2CV Fourgonnette i 20-lecia Berlingo Citroën proponuje nową, zaskakującą stylizację tych niezwykle popularnych modeli, zaprojektowaną specjalnie dla Colette!
Colette to słynny francuski concept store mieszczący się pod numerem 213 na ulicy Saint Honoré w Paryżu. Z okazji jubileuszu zostanie wyposażony w miniflotę obejmującą po jednym samochodzie z obu modeli w kolorach sklepu o stylistyce nawiązującej do ponadczasowej furgonetki: #2CVcolette. Obie francuskie marki łączą takie wartości jak nastawienie na nowości i dążenie do wyróżnienia się. Teraz łączy je również miniflota „andré ♥ colette”!
Współpraca obu francuskich marek doprowadziła do powstania unikatowych egzemplarzy samochodów: Berlingo zwraca uwagę stylizacją nawiązującą do kultowej furgonetki i falistą blachą boków nadwozia. Do transformacji wybrano wersję z napędem elektrycznym. Będzie ona wykorzystana do dostaw concept store’u na terenie Paryża podczas trwania akcji. Firmowy, niebieski kolor sklepu pojawi się również na logo Citroëna, które specjalnie na tę okazję zostanie użyte w wersji retro.
Colette również użyje logo vintage. Projekt wykona artysta plastyk Steve Pitocco w oparciu o technikę ręcznego lakierowania stosowaną niegdyś w produkcji pierwszych furgonetek. Projekt powstał w ośrodku stylistycznym Citroën, którego dyrektor Alexandre Malval czuwał nad każdym detalem transformacji „old to new” w przypadku 2 CV Fourgonnette i „new to old”* w przypadku Berlingo.
W skład minifloty wejdą dwa modele – pionierska furgonetka i obecny lider na europejskim rynku, które będzie można podziwiać do końca kwietnia:
- elektryczne Berlingo – na ulicach Paryża podczas dostaw realizowanych przez colette,
- 2CV Fourgonnette – na ekspozycji przed sklepem na ulicy Saint Honoré w Paryżu,
- w sieciach społecznościowych obu marek, które będą używały wspólnego hasztagu: #2CVcolette.
Zobacz proces transformacji samochodów: