Toyota Corolla, najpopularniejszy samochód na świecie, debiutuje w Europie w odświeżonej wersji. Model otrzymał nowy, bardziej prestiżowy design oraz nowoczesny pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense. W Polsce samochód zadebiutuje w lipcu 2016 roku.
Corolla jest najchętniej kupowanym modelem Toyoty na świecie i jednocześnie najpopularniejszym samochodem w historii. Obecnie auto jest dostępne w ponad 150 krajach i stanowi 20% globalnej sprzedaży japońskiej marki.
W lipcu 2016 roku zadebiutuje na polskim rynku odświeżona wersja 11. generacji tego modelu. Samochód zyskał nowoczesną, prestiżową stylistykę nadwozia oraz zaawansowany pakiet systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense.
Przód nowej Corolli został całkowicie przeprojektowany, aby nadać sylwetce bardziej elegancki wygląd. Wąski górny grill przechodzący płynnie w linię reflektorów LED oraz masywny dolny grill i na nowo zaprojektowany zderzak nawiązują do obecnej stylistyki nowych modeli Toyoty – od Aurisa i Avensisa po RAV4.
Z tyłu zmienił się kształt świateł LED oraz projekt chromowanych wykończeń. Profil auta wygląda bardziej nowocześnie dzięki nowym wzorom 16- i 17-calowych felg aluminiowych.
Odświeżona Corolla będzie dostępna w 9 kolorach nadwozia, wśród których nowością są trzy metalizowane lakiery: Platinium Bronze, Tokyo Red i Earth Bronze.
W wyposażeniu Corolli pojawi się pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, którego działanie opiera się na współpracy lasera i kamery. Składają się na niego cztery systemy: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) oraz automatyczne światła drogowe (AHB).